CELR
Celer Network - سلر
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

ارز دیجیتال سلر چیست؟

پروژه ارز دیجیتال سلر نتورک (Celer Network)، یک پروتکل مقیاس‌گذاری لایه۲ است که توسط مو دانگ (Mo Dong) در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شده است. هدف از ایجاد این پروژه حل مشکلات مقیاس‌پذیری بلاکچین‌ها خارج از زنجیره یا در همان لایه دوم است. از طریق پروتکل Celer Network تراکنش‌‌ها در خارج از زنجیره سریع‌تر، ارزان‌تر، ساده و مطمئن انجام می‌شوند. در توضیحی کوتاه‌تر این پروتکل تراکنش‌‌ها را در لایه دوم بلاکچین‌ها مدیریت می‌کند. پروژه سلر نتورک دارای یک توکن بومی است. این توکن که در بازار کریپتوکارنسی با نماد و نام CELR شناخته می‌شود، در بلاکچین اتریوم و بر اساس استاندارد توکن‌سازی ERC20 ایجاد شده است. ارز دیجیتال CELR فقط از طریق معامله با توکن‌های صرافی باینس یا BNB به‌دست می‌آیند. هر سرمایه‌گذار می‌تواند فقط معادل ۱۵۰۰ دلار، رمزارز CELR خریداری کند.

خرید ارز دیجیتال سلر

کاربران بیتستان می‌توانند با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود و پرداختی حداقل ۲ میلیون تومان اقدام به خریداری ارز دیجیتال CLER کنند. رابط کاربری ساده و روان وب‌سایت ما امکان خرید آسان و سریع رمزارزها را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین مقالات تحلیلی وبلاگ بیتستان به کاربران کمک می‌کند تا در موقعیتی صحیح و ایده‌آل خرید خود را انجام دهند. همکاران ما در تیم پشتیبانی آنلاین بیتستان نیز در تمامی ساعات شبانه‌روز پاسخ‌گوی مشکلات و پرسش‌های شما هستند.

فروش سلر

چنان‌چه قصد فروش دارایی رمزارز CLER خود را دارید، می‌توانید به آسانی و بدون اتلاف وقت از طریق حساب کاربری خود در سامانه معاملاتی رمزارز بیتستان اقدام به فروش آن کنید. همچنین امکان مبادله ارز دیجیتال CLER با سایر رمزارزهایی که در سامانه ما پشتیبانی می‌شوند، برای شما فراهم است. مقالات تحلیل ارز دیجیتال سلر که در وبلاگ بیستان منتشر می‌شوند نیز می‌تواند شما را در انتخاب زمان و شرایط مناسب برای فروش و مبادله رمزارزهای‌تان یاری کند. فراموش نکنید که در مسیر فروش دارایی‌های دیجیتال خود هر پرسش یا مشکل به‌وجود آمده را می‌توانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی مطرح کنید. تیم پشتیبانی بیتستان به‌طور شبانه‌روزی پاسخ‌گوی شما خواهد بود.

اخبار و تحلیل‌های سلر

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های سلر