CRV
Curve dao token - کرو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

کرو چیست؟

پروتکل کرو فایننس (Curve Finance) یک صرافی غیر‌متمرکز (DEX) ایجاد شده در بستر بلاکچین اتریوم است. تمرکز اصلی این پروتکل روی مبادلات استیبل کوین‌ها است. این شبکه توسط مایکل ایگوروف (Michael Egorov) در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شد. تمرکز این پروژه دیفای بر روی ساز‌وکار بازارسازی است. بازارسازی در یک تعریف کلی فروش ابزارهای مالی به‌منظور جمع‌آوری نقدینگی است. توسعه‌دهندگان شبکه Curve Finance در سال ۲۰۲۰ یک سازمان خودمختار غیر‌متمرکز یا همان دائو (DAO)، ایجاد کردند تا حاکمیت پروتکل را به‌سوی غیر‌متمرکز‌سازی بیشتر پیش ببرند. می‌دانیم که سازمان‌های DAO همگی دارای توکن حاکمیتی هستند،‌ توکن‌های CRV توکن حاکمیتی CurveDAO هستند. رمزارز CRV، یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC20 است که در بلاکچین اتریوم ایجاد شده است. دارندگان ارز CRV در DAO‌ کروفایننس حق رای دارند. همچنین کسانی که با ذخیره دارایی ارز دیجیتال کرو خود در این شبکه نقدینگی پروتکل را تامین کنند، به‌عنوان پاداش مجددا ارز CRV دریافت می‌کنند.

خرید کرو

اگر قصد خریداری ارز دیجیتال CRV را دارید،‌ می‌توانید با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود در سامانه معاملات رمزارز بیتستان، توکن‌های شبکه کرو فایننس را خریداری کنید. فراموش نکنید که ما در تحریریه بیتستان به‌طور هفتگی مقالات تحلیل ارز دیجیتال منتشر می‌کنیم؛ مطالعه این مقالات می‌تواند شما را در تعیین زمان مناسب برای خرید ارز CRV راهنمایی و کمک کند. پشتیبانان سامانه ما در تمام ساعات شبانه‌روز و از آغاز تا پایان تمامی معاملات ارز دیجیتال در این سامانه همراه و پاسخ‌گوی شما کاربران گرامی هستند.

فروش کرو

امکان فروش ارز دیجیتال CRV یا همان توکن‌های Curve Finance در پنل معاملاتی بیتستان فراهم است. کاربران وب‌سایت ما در مدت زمانی کوتاه و با ساده‌ترین روش می‌توانند دارایی CRV خود را به سایر ارزهای دیجیتال که در سامانه بیتستان پشتیبانی می‌شوند تبدیل کنند یا توکن‌های خود را بفروشند. با مطالعه مقالات تحلیل ارز دیجیتال CRV در وبلاگ ما، می‌توانید دارایی خود را در شرایط ایده‌آل بازار مبادله کنید با به فروش برسانید. توجه داشته باشید که تیم پشتیبانی بیستان به‌طور شبانه‌روزی پاسخ‌گوی تمامی پرسش‌ها، دغدغه‌ها و مشکلات کاربران در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال است.

اخبار و تحلیل‌های کرو

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های کرو