برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دش چیست؟

کدنویسی پروژه ارز دیجیتال دش (Dash)، شباهت بسیار زیادی به کدنویسی هسته اصلی شبکه بیت کوین دارد. ایوان دوفیلد (Evan Duffield) پس از تحقیقات روی کدهای بیت کوین تلاش کرد شبکه‌ای مانند بیت کوین ایجاد کند، با این تفاوت که در این شبکه سرعت تراکنش‌ها افزایش پیدا کند و تمامی تراکنش‌ها کاملا محرمانه باشند. این شبکه در ابتدا با نام XCo در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد و پس از ۱۰ روز نام آن به DarkCoin تغییر یافت و در نهایت در سال ۲۰۱۵ این پروژه با نام دش که ترکیبی از دو عبارت Digital و Cash بود، فعالیت خود را ادامه داد. هدف اصلی شبکه دش این است که رمزارز بومی آن یعنی دش کوین مانند ارزهای فیات میان افراد و جوامع گسترش پیدا کند. این ارز در بازار کریپتوکارنسی با نام و نماد DASH شناخته می‌شود و در دسته ارزهای قابل استخراج قرار دارد. حداکثر میزان قابل استخراج ارز دیجیتال DASH، حدود ۱۸ میلیون است.

خرید دش

امکان خرید دش کوین در سامانه مبادلاتی بیتستان برای کاربران فراهم است. شما می‌توانید با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود در وب‌سایت ما و با حداقل پرداختی ۱ میلیون تومان موجودی DASH خود را شارژ کنید. همچنین می‌توانید در وبلاگ بیتستان به مقالات تحلیلی و خبری ارز دیجیتال برای تعیین زمان مناسب خرید دش کوین، دسترسی داشته باشید. فراموش نکنید همکاران بخش پشتیبانی ما به‌طور شبانه‌روزی پاسخ‌گوی تمامی پرسش‌های شما در رابطه با خرید ارز دیجیتال دش و سایر رمزارزهای تحت پشتیبانی بیتستان هستند.

فروش دش

اگر قصد تبدیل موجودی دش کوین خود به یک رمزارز دیگر یا فروش این دارایی دیجیتال را دارید، این امکان در سامانه خرید و فروش رمزارز بیتستان برای شما فراهم است. شما می‌توانید ارز دیجیتال DASH را با بیش از ۶۰ رمزارز دیگر بازار کریپتوکارنسی که در سامانه پشتیبانی می‌شوند مبادله کنید. همچنین می‌توانید در مدت زمانی کوتاه موجودی ‌ارز DASH خود را در بستر بیتستان به فروش برسانید. برای انجام معاملاتی دقیق‌تر با حداقل ضرر و حداکثر سود می‌توانید از مقالات تحلیلی و خبری ارز دیجیتال منتشر شده در وبلاگ ما استفاده کنید. توجه داشته باشید که بخش پشتیبانی بیتستان در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به تمامی پرسش‌های شما پیرامون معاملات ارز دیجیتال خواهد بود.

اخبار و تحلیل‌های دش

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان