FTM
Fantom - فانتوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

فانتوم چیست؟

پروژه ارز دیجیتال فانتوم (Fantom)، یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین است که مقیاس‌پذیری بالایی دارد و بستری امن برای اجرای قراردادهای هوشمند است. این شبکه در سال ۲۰۱۸ به‌منظور رفع محدودیت‌های بلاکچین‌های قدیمی‌تر توسط یک دانشمند کامپیوتر کره‌ای دکتر آن‌بیونگ ایک (Ahn Byung lk) راه‌اندازی شده است؛ اما مدیرعامل شرکت فانتوم در حال حاضر مایکل کونگ (Michael Kong) است. شبکه فانتوم مانند تمامی شبکه‌های مبتنی بر فناوری بلاکچین دارای یک توکن اختصاصی است که در بازار کریپتوکارنسی با نماد FTM شناخته می‌شود. ارز دیجیتالی FTM با دو استاندارد ERC20 (توکن بلاکچین اتریوم) و BEP20 (توکن بلاکچین بایننس) ارائه شده است. حداکثر میزان عرضه توکن‌های FTM،‌ حدود ۳/۱۷۵ میلیارد است که از این میزان هم اکنون حدود ۲/۵ میلیارد در بازار در حال گردش است؛ پروتکل اجماع شبکه ارز فانتوم گواه اثبات سهام (Proof of Stake) است، باقیمانده توکن‌های FTM برای پاداش استیکینگ در این شبکه در نظر گرفته شده است. این شبکه در کنار الگوریتم PoS از الگوریتم Lachesis نیز پشتیبانی می‌کند؛ ارز دیجیتال FTM که در شبکه استیک می‌شود و این پروتکل مسئولیت تامین امنیت بلاکچین فانتوم را برعهده دارند.

خرید فانتوم

ارز دیجیتالی فانتوم را می‌توانید با حداقل پرداختی ۳ میلیون تومان در سامانه بیتستان خریداری کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از مقالات تحلیل ارز دیجیتال فانتوم و سایر رمزارزها که در وبلاگ ما به‌طور هفتگی منتشر می‌شود، در مناسب‌ترین شرایط بازار خرید خود را انجام دهید. توجه داشته باشید که در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید از طریق بخش گفت‌وگوی آنلاین وب‌سایت با همکاران ما در بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.

فروش فانتوم

امکان فروش ارز دیجیتالی FTM‌ نیز در سامانه خرید و فروش رمزارز بیتستان فراهم است. شما می‌توانید با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود در این سامانه، به‌سادگی و بدون اتلاف وقت توکن‌های خود را بفروشید یا با رمزارزهای دیگر تحت پشتیبانی بیتستان، مبادله کنید. مقالات تحلیلی وبلاگ بیتستان می‌تواند شما را برای تعیین زمان مناسب فروش یا مبادله ارز FTM راهنمایی کند. چنان‌چه حین انجام یا قبل و بعد از معامله خود دچار چالشی شدید یا پرسشی برای شما مطرح شد، در تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانید با پشتیبانان بیتستان در ارتباط باشید.

اخبار و تحلیل‌های فانتوم

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های فانتوم