ONG
Ontology Gas - آنتولوژی گس
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

آنتولوژی گس چیست؟

پروژه ارز دیجیتال آنتولوژی در سال ۲۰۱۷ توسط شرکت OnChain با هدف استفاده تمامی کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ از فناوری بلاکچین راه‌اندازی شده است. توسعه‌دهندگان این شبکه قصد دارند با انجام اقداماتی امکان اتصال سریع و ساده تمامی کسب‌وکارها با هر مقیاسی به شبکه بلاکچین را فراهم کند. پروژه آنتولوژی دارای دو توکن بومی است که یکی از آن‌ها توکن گس یا سوخت شبکه محسوب می‌شود و به آن آنتولوژی گس می‌گویند. این ارز در بازار کریپتوکارنسی با نام و نماد ONG شناخته می‌شود. به کاربرانی که در این شبکه توکن ONT که توکن اول پلتفرم آنتولوژی است، استیک می‌کنند، به‌عنوان پاداش ارز دیجیتال ONG تعلق می‌گیرد. از این ارز برای پرداخت کارمزد تراکنش‌های درون شبکه‌ای استفاده می‌شود.

خرید آنتولوژی گس

اگر قصد خرید ارز دیجیتال ONG (او ان جی) را دارید می‌توانید از طریق بخش خرید و فروش حساب کاربری خود در سامانه معاملات رمزارز بیتستان به خرید او ان جی یا همان خرید آنتولورژی گس، اقدام کنید. خریداری ارز دیجیتال او ان جی در سامانه بیتستان، به‌دلیل ساده و روان بودن رابط کاربری، برای تمامی معامله‌گران از مبتدی تا حرفه‌ای به آسانی امکان‌پذیر است. در بخش وبلاگ بیتستان نیز مقالات تحلیلی و آموزشی ارز دیجیتال برای انجام معاملاتی دقیق‌تر و در شرایط ایده‌آل بازار در دسترس شما است. برای اطلاع از قیمت ONG می‌توانید به نمودار همین صفحه مراجعه کنید و جهت راهنمایی بیشتر، همکاران ما در بخش پشتیبانی به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما در حوزه معاملات ارزهای دیجیتال هستند.

فروش آنتولوژی گس

امکان فروش توکن آنتولوژی گس یا ارز دیجیتال ONG نیز در سامانه بیتستان فراهم است. کاربران ما می‌توانند در مدت زمانی کوتاه و با روشی ساده این اونتولوژی گس را به ریال تبدیل کنند. مقالات خبری و تحلیلی ارز دیجیتال او ان جی نیز، می‌تواند راهنمای مناسبی برای تعیین زمان مناسب جهت مبادله رمزارزهای شما باشد. فراموش نکنید که تیم پشتیبانی بیتستان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده پاسخ‌دهی به تمامی پرسش‌ها و حل مشکلات شما در زمینه خرید و فروش ONG و تبدیل ONG به ریال و برعکس، خواهند بود.

اخبار و تحلیل‌های آنتولوژی گس

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های آنتولوژی گس