SUSHI
Sushiswap - سوشی
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

سوشی چیست؟

پروژه از دیجیتال سوشی سواپ (Sushiswap)، از جدیدترین پروژه‌های دیفای (سیستم‌های مالی غیر‌متمرکز) است که پروتکلی برای استخرهای نقدینگی نیز محسوب می‌شود. این پروژه در سال ۲۰۲۰ توسط یک شخص ناشناس به نام شف نومی (Chef Nomi) معرفی و راه‌اندازی شده است. سوشی سواپ را عده بسیاری یک فورک از پلتفرم یونی سواپ می‌دانند و می‌توان آن را نسخه بهبود یافته این پلتفرم دانست. Sushiswap دارای یک توکن بومی با نام و نماد SUSHI است که کاربران می‌توانند با تامین نقدینگی استخرهای این پروژه، از دیجیتال SUSHI پاداش بگیرند. همچنین بخشی از کارمزد تراکنش‌های درون شبکه‌ای نیز بین کاربران تقسیم می‌شود.

خرید سوشی

شما می‌توانید با پرداخت حداقل ۲ میلیون تومان از طریق بخش خرید و فروش حساب کاربری خود در وب‌سایت بیتستان اقدام به خرید ارز سوشی کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به بخش وبلاگ ما از مقالات تحلیل ارز دیجیتال SUSHI و سایر ارزهای دیجیتال برای تعیین شرایط مناسب و ایده‌آل جهت انجام معامله خود، استفاده کنید. فراموش نکنید که کارشناسان بخش پشتیبانی بیتستان در تمامی ساعات شبانه‌روز پاسخ‌گوی تمامی پرسش‌ها و دغدغه‌های شما در حوزه معاملات ارزهای دیجیتال هستند.

فروش سوشی

چنان‌چه قصد فروش دارایی ارز دیجیتال سوشی خود را دارید، می‌توانید بدون اتلاف وقت و با روشی ساده از طریق پنل معاملاتی بیتستان تراکنش خود را انجام دهید. همچنین می‌توانید ارز سوشی را در این سامانه با بیش از ۶۰ رمزارز دیگر بازار کریپتوکارنسی مبادله کنید. توجه داشته باشید که مقالات تحلیلی، خبری و آموزشی مقالات وبلاگ ما می‌تواند راهنمای مناسبی برای تعیین شرایط و موقعیت مناسب بازار جهت مبادله دارایی‌های شما باشد. در تمامی ساعات شبانه‌روز می‌توانید از طریق آیکون چت آنلاین وب‌سایت بیتستان با همکاران ما در بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.

اخبار و تحلیل‌های SUSHI

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان