SXP
Swipe - سوایپ
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

سوایپ چیست؟

پلتفرم سوایپ (SWIPE) یک بازار مالی غیر‌متمرکز است که خدمات متعددی چون کیف پول‌‌های چند ارزی، خدمات وام‌دهی کریپتو، صدور دبیت کارت ارز دیجیتال، امکان پس‌انداز رمزارزها و بسیاری خدمات غیر‌متمرکز دیگر را به کاربران خود ارائه می‌دهد. بسیاری این پلتفرم را یک پل ارتباطی قوی و سریع میان ارزهای دیجیتال و ارزهای فیات می‌دانند. افراد بسیاری در جامعه کریپتوکارنسی معتقدند سوایپ راهی برای خرج کردن رمزارزها به شکل پول فیات است. این پلتفرم غیرمتمرکز هم‌چون سایر سیستم‌های این‌چنینی دارای یک توکن بومی با نماد SXP است. این توکن روی بلاکچین اتریوم و مبتنی بر استاندارد ERC20 توسعه یافته است. ارز دیجیتال سوایپ در این شبکه به‌عنوان کارمزد خدمات ارائه شده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ارز در سال ۲۰۲۰ توسط صرافی مطرح باینس خریداری شده است و در حال حاضر در لیست ارزهای دیجیتال محبوب قرار دارد. SXP در زنجیره بایننس با استاندارد PEP20 عرضه می‌شود.

آخرین تحلیل سوایپ

خرید سوایپ

ارز دیجیتال سوایپ را می‌توانید در سامانه بیتستان خرید و فروش کنید. کاربران ما می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود و با حداقل پرداختی ؟ تومان، حساب SXP خود را شارژ کنند. خرید SXP در پنل بیتستان به‌دلیل رابط کاربری وب‌سایت ساده و سریع انجام می‌شود. در وبلاگ ما نیز مقالات تحلیلی در رابطه با ارز دیجیتال سوایپ برای سرمایه‌گذاری بهتر و دقیق‌تر بر روی این دارایی دیجیتال در دسترس شما است. پشتیبانان بیتستان در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما در رابطه با خریداری ارز دیجیتال SXP و سایر ارزهای دیجیتال هستند. از طریق بخش گفت‌وگوی آنلاین وب‌سایت می‌توانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

فروش سوایپ

خرید ارز سوایپ در سامانه بیتستان بسیار ساده و سریع انجام می‌شود. شما می‌توانید با حداقل پرداختی ۲ میلیون تومان، تراکنش خرید ارز SXP خود در را در بستر بیتستان انجام دهید. همچنین می‌توانید با مطالعه مقالات تحلیلی ارز دیجیتال در وبلاگ ما در بهترین شرایط خرید خود را انجام دهید. همکاران ما در بخش پشتیبانی در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما پیرامون معاملات ارز دیجیتال هستند.

اخبار و تحلیل‌های سوایپ

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های سوایپ