TFUEL
Theta Fuel - تتا فیول
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

تتا فیول چیست؟

شبکه تتا (Theta) یک بستر غیر‌متمرکز برای اشتراک پهنای باند به‌منظور پخش محتوای ویدیویی است. پهنای باند میان کاربران این شبکه از طریق سازو‌کار همتا‌به‌همتا (Peer to Peer)، صورت می‌گیرد. تتا توسط استیو چین (Steve Chen) بنیان‌گذار یوتیوب و جاستین کان (Justin Kan) بنیان‌گذار توییچ راه‌اندازی شده است. این شبکه دارای دو توکن بومی با نام‌های تتا (Theta) و تتا فیول (Theta Fuel) است. تتا فیول توکن دوم شبکه تتا است و در بازار کریپتوکارنسی با نماد اختصاری TFUEL شناخته می‌شود. این توکن در سال ۲۰۱۷ بر پایه استاندارد ERC20 در شبکه اتریوم توسعه یافت و پس از مدتی در شبکه تتا بومی‌سازی شد. سازندگان تتا فیول میچ لیو (Mitch Liu) و جیئی لیونگ (Jieyi Long) بودند که هر دو از فعالان حوزه‌ بازی‌های ویدیویی و ویدیوهای تبلیغاتی بودند. از این توکن به‌عنوان پاداش برای کاربران شبکه تتا و کارمزد انتقال درون شبکه‌ای محتواهای ویدیویی استفاده می‌شود. به‌طور کلی TFUEL را می‌توان یک توکن ابزاری یا گس (Gas) برای شبکه تتا دانست.

خرید تتا فیول

برای خریداری رمزارز TFUEL، یکی از آسان‌ترین و همچنین سریع‌‌ترین روش‌ها انجام معامله در بستر معاملاتی بیتستان است. وب‌سایت بیتستان به‌دلیل داشتن یک رابط کاربری ساده و روان، خرید و فروش رمزارزها را برای کاربران بسیار آسان و ساده کرده است. همچنین کاربران ما می‌توانند در بخش وبلاگ به مقالات آموزشی و تحلیلی برای تصمیم‌گیری صحیح‌تر برای انجام معاملات رمزارز خود، دسترسی داشته باشند. همکاران ما در بخش پشتیبانی در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما در حوزه ارزهای دیجیتال و مشکلات احتمالی پیش آمده در معاملات هستند. از طریق بخش گفت‌وگوی آنلاین وب‌سایت می‌توانید با آن‌‌ها در ارتباط باشید.

فروش تتا فیول

فروش ارز TFUEL در بستر بیتستان آسان و ساده است. شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان و با روشی بسیار ساده موجودی تتا فیول خود را به ریال یا رمزارز دیگری تبدیل کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به مقالات آموزشی و تحلیلی موجود در وبلاگ بیتستان در بهترین و مناسب‌ترین شرایط، موجودی ارز دیجیتال TUEL خود را به ارز فیات یا رمزارزی دیگر تبدیل کنید. در این مسیر همکاران پشتیبان ما در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و دغدغه‌های شما هستند.

اخبار و تحلیل‌های تتا فیول

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های تتا فیول