THETA
Theta - تتا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

تتا چیست؟

شبکه ارز دیجیتال تتا (Theta) یک پروتکل مخصوص پخش محتوای ویدیویی مبتنی بر بلاکچین است که پهنای باند رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. هدف این پروژه رقابت با پلتفرم‌های متمرکز پخش محتوای ویدیویی و جذب کاربران این شبکه‌ها به سمت محصولات غیر‌متمرکز مبتنی بر بلاکچین است. پروژه تتا در سال ۲۰۱۷ توسط میچ لویی (Mitch Liu) و جی لانگ (Jieyi Long) راه‌اندازی شد. این شبکه دو توکن‌ بومی دارد که یکی از آن‌ها ارز Theta‌ است؛ این ارز یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC20 است و از آن برای تولید بلاک در شبکه Theta و مدیریت این پروتکل استفاده می‌شود. در عرضه اولیه سکه‌های ارز دیجیتال Theta حدود ۳۰ درصد از میزان نهایی ایجاد این توکن که ۱۰۰ میلیارد واحد در نظر گرفته شده است، به فروش رسید و حدود ۲۰ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری شد.

خرید تتا

امکان خرید ارز دیجیتال تتا توکن در سامانه بیتستان فراهم است. کاربران ما می‌توانند با حداقل پرداختی ۱ میلیون تومان، موجودی ارز THETA خود را شارژ کنید. مقالات تحلیل ارز دیجیتال وبلاگ بیتستان می‌تواند راهنمای مناسبی برای شما به‌منظور تعیین زمان و شرایط مناسب برای انجام معاملات رمزارز باشد. فراموش نکنید که همکاران ما در بخش پشتیبانی در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما در حوزه معاملات رمزارزها هستند.

فروش تتا

چنان‌چه قصد فروش ارز دیجیتالی تتا را دارید، می‌توانید از طریق بخش خرید و فروش حساب کاربری خود در سامانه بیتستان به‌سادگی و در مدت زمانی کوتاه اقدام کنید. همچنین می‌توانید تتا توکن‌های خود را در سامانه ما با بیش از ۶۰ رمزارز دیگر بازار کریپتوکارنسی، مبادله کنید. برای انجام معاملاتی دقیق‌‌تر و با حداقل ضرر می‌توانید مقالات تحلیلی ارز دیجیتال وبلاگ بیتستان را دنبال کنید. در مسیر فروش رمزارزهای خود، در تمامی ساعات شبانه‌روز می‌توانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.

اخبار و تحلیل‌های تتا

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان