VTHO
Vethor token - وتور
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

وتور چیست؟

بلاکچین VechainThor در سال ۲۰۱۵ توسط سانی لو (Sunny Lu)، راه‌اندازی شد. این پروژه دارای دو توکن بومی با نام‌های VET و VTHO است. توکن VTHO که مبتنی بر استاندارد VIP128 است و آن را با نام رمزارز وتور می‌شناسیم، به‌عنوان سوخت بلاکچین وی‌چین تور مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای انجام هر تراکنشی در بستر این بلاکچین کاربران باید در حساب خود ارز دیجیتال وتور داشته باشند. میزان توکن وتور مورد نیاز بستگی به حجم داده‌ای دارد که در شبکه حین تراکنش در حال انتقال است. اگر یک تراکنش معمولی در بلاکچین وتور انجام دهید حدود ۳۰ توکن VTHO نیاز خواهید داشت؛ اما اگر قصد انتقال تحت یک قرارداد هوشمند را در VchainThor داشته باشید به حدود ۱۰۰۰ ارز دیجیتال وتور نیاز دارید. توجه داشته باشید که برای دریافت توکن VTHO نیاز به توکن‌های VET این بلاکچین دارید. کاربران شبکه وی‌چین تور با استیک کردن توکن‌‌های وت،‌ می‌توانند رمزارز VeThor دریافت کنند و از این ارز برای پرداخت کارمزد تراکنش‌های درون شبکه استفاده کنند.

خرید وتور

برای خرید ارز دیجیتال VTHO می‌توانید به حساب کاربری خود در سامانه خرید و فروش رمزارز بیتستان مراجعه کنید و با شارژ ریالی حساب خود و حداقل پرداختی ۱ میلیون تومان، اقدام به خرید این رمزارز کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره ارز دیجیتال VTHO و اطلاع از اخبار پیرامون این رمزارز و سایر ارزهای دیجیتال می‌توانید وبلاگ ما را دنبال کنید. همچنین در این بخش می‌توانید به مقالات تحلیلی بازار ارزهای دیجیتال که به‌طور هفتگی منتشر می‌شوند نیز دسترسی داشته باشید. فراموش نکنید که تیم پشتیبانی آنلاین بیتستان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما در رابطه با خرید و فروش رمزارزها هستند.

فروش وتور

فروش ارز دیجیتال VTHO نیز در پنل معاملاتی بیتستان امکان‌پذیر است. کاربران به‌سادگی می‌توانند ارز وتور را در سامانه بیتستان تبدیل به ریال کنند یا دارایی VTHO خود را با سایر رمزارزها مبادله کنند. همچنین شما می‌توانید با مطالعه مقالات تحلیل ارز دیجیتال وتور و همچنین سایر کریپتوکارنسی‌ها در وبلاگ بیتستان، بهترین و مناسب‌ترین موقعیت را برای فروش یا مبادله توکن‌های خود تعیین کنید. همکاران ما در بخش پشتیبانی در تمامی ساعات شبانه‌روز پاسخ‌گوی سوالات شما خواهند بود. برای شروع ارتباط با بخش پشتیبانی از قسمت گفت‌وگوی آنلاین وب‌سایت اقدام کنید.

اخبار و تحلیل‌های وتور

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان