XMR
Monero - مونرو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

مونرو چیست؟

پروژه ارز دیجیتال مونرو (Monero) توسط گروه توسعه‌دهنده 7Core در سال ۲۰۱۴ با تمرکز روی حفظ حریم شخصی کاربران راه‌اندازی شد. در سیستم مونرو تمامی تراکنش‌ها کاملا ناشناس و غیر‌قابل رهگیری هستند و برای این فناوری از یک نوع رمزنگاری خاص در این شبکه استفاده شده است. شبکه Monero دارای یک رمزارز اختصاصی است که در بازار کریپتو کرنسی با نام و نماد XRM شناخته می‌شود. ارز دیجیتال XM‌R در دسته کوین‌های قابل استخراج است و حداکثر میزان در نظر گرفته شده برای آن ۱۸ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد است. طبق پروتکل‌های تعیین شده در هر سه دقیقه ۰/۳ ارز XM استخراج می‌شود تا تورم سالیانه در نظر گرفته شده برای این آلت‌کوین طبق برنامه‌ریزی‌های پیش برود.

خرید مونرو

امکان خرید ارز دیجیتال مونرو در سامانه مبادلاتی بیتستان فراهم است. کاربران ما می‌توانند با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود و با حداقل پرداختی ۱ میلیون تومان اقدام به خریداری ارز XMR کنند. ما در بخش تحریریه بیتستان مرتب اقدام به انتشار اخبار بازار کریپتوکارنسی و مقالات تحلیلی ارزهای دیجیتال می‌کنیم. مطالعه این مقالات می‌تواند شما را در تعیین زمان مناسب برای خرید مونرو و سایر رمزارزها راهنمایی کند. فراموش نکنید که پشتیبانان بیتستان در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما هستند.

فروش مونرو

فروش ارز دیجیتال مونرو نیز در سامانه بیتستان امکان‌پذیر است. شما می‌توانید در مدت زمانی کوتاه و با روشی ساده دارایی XMR خود را فروخته یا با سایر رمزارزهای تحت پشتیبانی بیتستان مبادله کنید. مقالات تحلیلی ارز دیجیتال وبلاگ ما می‌تواند شما را به سمت انجام معاملاتی با سود بیشتر و حداقل ضرر سوق دهد. در مسیر انجام معاملات رمزارز در بستر بیتستان، همکاران ما در بخش پشتیبانی به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به تمامی پرسش‌های شما در رابطه ارزهای دیجیتال و معاملات بازار کریپتوکارنسی هستند.

اخبار و تحلیل‌های مونرو

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های مونرو