XTZ
Tezos - تزوس
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

تزوس چیست؟

آرتور بریتمن (Arthur Breitman)، در سال ۲۰۱۴ با نام مستعار L.M GoodMan وایت پیپر پروژه ارز دیجیتال تزوس (Tezos) را منتشر کرد. تزوس به‌عنوان یک شبکه اصلاح‌گر میان ارزهای دیجیتال به جامعه کریپتوکارنسی معرفی شده است. این شبکه مانند اتریوم از قراردادهای هوشمد و برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) پشتیبانی می‌کند. الگوریتم اجماع در بلاکچین تزوس از نوع اثبات سهام نمایندگی شده (DPoS) است و رمزارز اختصاصی آن با نام و نماد XTZ در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. رویداد عرضه اولیه (ICO) این ارز در سال ۲۰۱۷ برگزار شد و طی این رویداد ۲۳۲ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری شد؛ سپس در سال ۲۰۱۸ ارز دیجیتال XTZ به‌طور رسمی وارد صرافی‌های ارز دیجیتال شد. حداکثر میزان عرضه ارز تزوس ۷۹۲ میلیون واحد خواهد بود.

خرید تزوس

برای خرید ارز تزوس یا همان ارز دیجیتال XTZ، می‌توانید به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود در سامانه مبادلاتی بیتستان مراجعه کرده و با حداقل پرداختی ۱ میلیون تومان حساب XTZ خود را شارژ کنید. مقالات تحلیلی ارز دیجیتال که در تحریریه بیتستان تهیه و منتشر می‌شود،‌ می‌تواند راهنمای مناسبی برای شما جهت خرید ارز تزوس در مناسب‌ترین شرایط بازار باشد. به یاد داشته باشد که همکاران ما در بخش پشتیبانی در تمامی ساعات شبانه‌روز پاسخ‌گوی پرسش‌های شما در حوزه معاملات ارز دیجیتال هستند.

فروش تزوس

امکان فروش ارز تزوس نیز در سامانه بیتستان فراهم است. کاربران ما به‌سادگی و در مدت زمانی کوتاه می‌توانند دارایی ارز XTZ خود را با بیش از ۶۰ رمزارز تحت پشتیبانی بیتستان مبادله کنند یا آن را بفروشند و به ریال تبدیل کنند. جهت تعیین زمان و شرایط مناسب برای مبادله دارایی‌های خو با ریال یا سایر رمزارزها‌ می‌توانید از مقالات تحلیلی ارز دیجیتال که در وبلاگ ما منتشر می‌شود، استفاده کنید. همکاران ما در بخش پشتیبانی آنلاین بیتستان به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به تمامی پرسش‌های شما در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند.

اخبار و تحلیل‌های تزوس

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های تزوس