YFI
Yearn Finance - یرن‌ فایننس
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

ارز دیجیتال یرن فایننس چیست؟

پروژه ارز دیجیتال یرن فایننس (Yearn Finance) توسط یک طراح فناوری مالی از آفریقای جنوبی در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد. آندره کرونژ (Andre Cronje) هنگام تحقیق و جستجو در حوزه ارزهای دیجیتال متوجه مشکلاتی در پروژه‌های دیفای شد. تصمیم او برای حل این مشکلات و توسعه و پیشرفت این پروژه‌های به ایجاد شبکه یرن فایننس انجامید. این شبکه یک توکن با نام و نماد YFI دارد که مبتنی بر استاندارد توکن‌سازی ERC20 است و در بستر بلاکچین اتریوم فعال است. ارز دیجیتال YFI در ابتدا فقط برای داشتن حق رای در شبکه یرن فایننس که به آن YEarn نیز می‌گویند ایجاد شد و قرار بود فقط توکن حاکمیتی در این بلاکچین باشد؛ اما پس از مدتی وارد پنل‌های معاملات کریپتوکارنسی شد و در مدت زمانی کوتاه رشد قیمت چشم‌گیری را تجربه کرد. حداکثر میزان عرضه این توکن ۳۰ هزار واحد است.

خرید یرن‌ فایننس

کاربران بیتستان می‌توانند با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود در وب‌سایت ما ارز دیجیتال یرن فایننس را خریداری کنند. شما می‌توانید به‌سادگی و با پرداخت حداقل ۲ میلیون تومان در مدت زمانی کوتاه اقدام به خرید ارز دیجیتال YFI کنید. مقالات تحلیل ارز دیجیتال در وبلاگ بیتستان می‌‌تواند شما را برای خرید در بهترین و مناسب‌ترین شرایط بازار راهنمایی کند. به یاد داشته باشید که همکاران ما در بخش پشتیبانی به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به تمامی پرسش‌ها و دغدغه‌های شما در حوزه معاملات ارزهای دیجیتال هستند.

فروش یرن‌ فایننس

چنان‌چه قصد فروش دارایی ارز دیجیتالی YFI‌ را دارید می‌توانید به آسانی و بدون اتلاف وقت در سامانه خرید و فروش رمزارز بیتستان تراکنش خود را انجام دهید. همچنین می‌توانید این رمزارز را با بیش از ۶۰ رمزارز دیگر که تحت پشتیبانی بیتستان هستند، مبادله کنید. مقالات تحلیلی وبلاگ ما نیز می‌تواند راهنمایی مناسب برای انجام معاملات ارز دیجیتال شما باشد. راه ارتباطی با همکاران ما در بخش پشتیبانی ۲۴ ساعته بیتستان، آیکون چت آنلاین وب‌سایت است.

اخبار و تحلیل‌های یرن‌ فایننس

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های یرن‌ فایننس