بزرگ‌ترین شرکت املاک و مستغلات دبی اقدام به پذیرش اتریوم و بیت‌کوین کرد!

پذیرش اتریوم و بیت کوین توسط بزرگ ترین شرکت املاک و مستغلات دبی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: بزرگ‌ترین شرکت املاک و مستغلات دوبی اقدام به پذیرش دو رمزارز بزرگ بازار یعنی اتریوم و بیت‌کوین کرده است. خبر پذیرش اتریوم و بیت کوین توسط بزرگ ترین شرکت املاک و مستغلات دبی یعنی DAMAC Properties توسط مدیرعامل این شرکت به صورت رسمی اعلام شد.

بزرگ‌ترین شرکت املاک و مستغلات دوبی به نام DAMAC Properties شروع به پذیرش پرداخت‌های بیت‌کوین (BTC) و اتر (ETH) برای اقامتگاه‌های لوکس خود کرده است. DAMAC Properties توسط حسین ساجوانی (Hussain Sajwani) از مشهورترین میلیاردهای منطقه در سال ۲۰۰۲ تاسیس شد و شروع به فعالیت در خاورمیانه، کانادا و بریتانیا کرد.

حسین ساجوانی (Hussain Sajwani) علاوه بر این شرکت، صاحب دو برند جواهر فروشی بسیار مشهور با نام‌های Roberto Cavalli و De-Grisgono نیز است. وی به دلیل روش‌های مارکتینگی خود در دنیا مشهور شده، به عنوان مثال هر از گاهی به خریداران ملک لامبورگینی هدیه می‌دهد. او همچنین در سال ۲۰۱۳ با دونالد ترامپ همکاری کرد تا چندین زمین گلف با نام تجاری ترامپ در دبی راه اندازی کند.

ارزش این شرکت، ۲/۱ میلیارد دلار تخمین زده شده است و سعی دارد با پذیرش ارزهای دیجیتال، خدمات دهی خود را گسترش دهد.

برنامه‌های DAMAC برای گسترش فعالیت‌های خود در حوزه ارزهای دیجیتال

طبق اعلامیه‌ی منتشر شده در ۲۷ آوریل، این شرکت علاوه بر پذیرش اتریوم و بیت‌کوین قصد دارد تا در صورت نیاز تبدیل ارز فیات به رمزارز و بالعکس را برای کاربران تسهیل کند. مدیر کل DAMAC ، علی سجوانی، خاطرنشان کرد که این شرکت تمرکز ویژه‌ای روی فناوری‌های در حال تکامل مانند رمزنگاری دارد.

مدیر کل DAMAC همچنین تاکید کرد که دبی به لطف وضع قوانین و مقررات درست در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال و اعطای مجوزهایی به پلتفرم‌های بزرگ این حوزه، در حال تبدیل شدن به هاب رمزنگاری در منطقه است.

جالب است بدانید که صرافی‌های معتبری مانند Bybit ،Binance و FTX Europe همگی در دبی شعبه افتتاح کرده‌اند. کراکن نیز اوایل این هفته مجوز دریافت کرد.

ساجوانی همچنین در ماه فوریه اشاره کرد که این شرکت برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای راه‌اندازی پلتفرم متاورس خود با پشتیبانی NFT دارد.

منبع: cointelegraph

اتریوم بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.