کاردانو به فروشگاه DappRadar راه یافت

پشتیبانی فروشگاه DappRadar از بلاک چین کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱

فروشگاه برنامه‌های غیرمتمرکز DappRadar، بزرگترین فروشگاه DApp جهان، پشتیبانی خود از بلاک چین کاردانو را آغاز کرد. با این اوصاف پشتیبانی فروشگاه DappRadar از بلاک چین کاردانو، می‌تواند قدم بزرگی برای برنامه‌های غیر متمرکز این بلاک‌چین به حساب بیاید. برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

پشتیبانی فروشگاه DappRadar از بلاک چین کاردانو

فروشگاه برنامه‌های غیرمتمرکز DappRadar، از بلاک‌چین کاردانو که یک بلاک‌چین محبوب اثبات سهام است، پشتیبانی می‌کند.

DappRadar بزرگترین فروشگاه DApp جهان از توسعه‌دهندگانی که روی برنامه‌های Cardano کار می‌کنند خواسته است تا قراردادهای خود را به این پلتفرم ارسال کنند.

در ماه دسامبر، DappRadar خبر انتشار رمزارز نیتیو ERC-20 خود به نام RADAR را اعلام کرد. این توکن به عنوان پاداش برای جامعه این پلتفرم طراحی شده و ده رصد از عرضه اولیه آن به کاربران و شرکای این پلتفرم منتقل شده است.

قابل ذکر است، این توکن بر خلاف بیشتر توکن‌های دیگر، هیچ پیش فروشی نداشت، که همین قضیه RADAR را از اکثریت قریب به اتفاق پروژه‌های رمزنگاری دیگر متمایز می‌کند.

اسکیرمانتاس جانوسکاس (Skirmantas Januskas)، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل DappRadar، مدعی است که این شرکت می‌خواهد به کاربران خود به طور عادلانه پاداش دهد.

در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰۰ dApps در ۳۰ پروتکل، تحت پوشش DappRadar هستند. فروشگاه DappRadar در حال حاضر بیش از یک میلیون کاربر دارد.

منیع: u.today

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.