هش‌ریت اتریوم به بالاترین حد خود رسید

کاهش فشار فروش و افزایش هش ریت اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ آبان ۱۴۰۰

براساس گزارشات ارائه شده، میزان هش‌ریت اتریوم افزایش یافته در حالی که فشار فروش این رمزارز در حال کاهش است. برای اطلاع از جزئیات خبر کاهش فشار فروش و افزایش هش ریت اتریوم با بیتستان همراه باشید.

کاهش فشار فروش و افزایش هش ریت اتریوم

با افزایش فعالیت برنامه‌های غیرمتمرکز و محبوبیت روزافزون پروژه‌های بزرگ NFT، اتریوم همچنان پرمصرف‌ترین زنجیره در صنعت بلاک‌چین است که استخراج‌کنندگان زیادی را از سراسر جهان به سمت خود جذب می‌کند.

براساس گزارشات اخیر، هش‌ریت اتریوم به بالاترین حد خود یعنی ۸۱۲,۷۶۸ گیگاهش بر ثانیه رسیده است. اگرچه به‌روزرسانی EIP-1559 کارمزد استخراج‌کنندگان را حذف کرد، اما استخراج‌کنندگان می‌توانند با استفاده از نکاتی که به تازگی معرفی شده‌اند، سود قابل توجهی دریافت کنند که کاربران شبکه از آن‌ها برای انجام تراکنش‌های خود در دوره‌های پر بار شبکه استفاده می‌کنند.

علاقه ماینرها در پی افزایش فعالیت شبکه اتریوم بیشتر شده زیرا اگر افراد بیشتر از شبکه استفاده کنند، ماینرها می‌توانند هزینه‌های بیشتری دریافت کنند.

مسدود شدن ۱۰ بیت کوین در آمریکا در پی کلاهبرداری ۱۱ میلیون دلاری از کاربر کوین‌بیس!

ادامه خبر را بخوانید

بر اساس داده‌های Statista، حذف کارمزد برای استخراج‌کنندگان  آسیبی در استخراج اتریوم به وجود نیاورد.

کاهش فشار فروش و افزایش هش ریت اتریوم

معمولا افزایش سریع هش‌ریت نشانه خوبی برای بازار نیست. اما طبق داده‌های زنجیره‌ای، ماینرها هنوز برای فروش دارایی‌های خود عجله ندارند.

ذخایر اتریوم در صرافی‌ها در حال کاهش است و کیف پول ماینرها فقط جریان ورودی را نشان می‌دهد و  بیان می‌کنند که هیچ وجهی به صرافی‌ها منتقل نمی‌شود.

منبع خبر: u.today

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.