کاهش شدید عرضه استیبل‌کوین‌ها: دلیل این کاهش چیست؟

کاهش شدید عرضه استیبل کوین ها در سه ماهه دوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱

گزارشات اخیر خبر از کاهش شدید عرضه استیبل کوین ها در سه ماهه دوم می‌دهند. طبق گزارشات ارائه شده از شرکت Coinmetrucs، عرضه استیبل‌کوین‌ها در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ به شدت کاهش یافته است.  برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

کاهش شدید عرضه استیبل کوین ها در سه ماهه دوم

طبق گزارشات ارائه شده از شرکت Coinmetrics، عرضه استیبل‌کوین‌ها در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ به شدت کاهش یافته است. این افت احتمالا ناشی از بازخرید استیبل‌کوین‌ها توسط توسعه دهندگان آن‌ها برای جلوگیری از افت قیمت باشد.

لوکاس نوز رئیس بخش تحقیق و توسعه coinmetrics امروز توییتی که نمودار عرضه استیبل‌کوین‌ها را نشان می‌داد منتشر کرد.

طبق توییت لوکاس نوز، استیبل‌کوین‌های TRON، SAI، USDK، PAX، DAI، USDT، OMINI، BUSD ، USDC Circle توسط پلتفرم‌ها باز خرید شده‌اند.

کاهش شدید عرضه استیبل کوین ها

نوز خاطر نشان کرد که تتر بیشترین بازخرید را در بین تمامی استیبل‌کوین‌های ذکر شده داشته است. طبق گفته او عرضه USDT بیش از ۷ میلیارد کاهش یافته است.

پروژه دیگری که عرضه آن به طور چشمگیری کاهش یافته MArkerDAO است. عرضه استیبل‌کوین این پروژه بیش از که ۴۰ درصد افت کرده. عرضه BUSD و USDC نیز حدود ۵ میلیارد کاهش یافته.

سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال تا کنون شاهد سقوط ترا به ارزش حدود ۴۰ میلیارد دلار بوده‌اند. با مشاهده این سقوط، پلتفرم وام دهی سلسیوس و شرکت سرمایه‌گذاری Three arrows capital برای جلوگیری از ورشکستگی بیشتر اقدام به بازخرید توکن‌های خود کردند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.