موجودی ذخایر نهنگ‌های اتریوم کاهش یافته است

کاهش موجودی ذخایر نهنگ های اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

بیتستان: گزارشات اخیر خبر از کاهش موجودی ذخایر نهنگ های اتریوم می‌دهند. بر اساس داده‌های ارائه شده توسط Santiment، در طول سه ماه اخیر قبل از انتقال شبکه اتریوم به الگوریتم اثبات سهام، موجودی ذخایر نهنگ‌های اتریوم کاهش یافته است. برای اطلاع از جزئیات دقیق خبر در ادامه با ما همراه شوید.

کاهش موجودی ذخایر نهنگ های اتریوم

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط Santiment، در طول سه ماه اخیر قبل از انتقال شبکه اتریوم به الگوریتم اثبات سهام، موجودی ذخایر نهنگ‌های اتریوم تغییر پیدا کرده است.

تعداد نهنگ‌هایی که بین 1,000 تا 10,000 توکن اتریوم در کیف پول خود داشتند در 90 روز گذشته 2 درصد و تعداد نهنگ‌هایی که بین 10,000 تا 100,000 اتریوم داشتند، 1 درصد بیشتر شده است.

در مقابل تعداد نهنگ‌هایی که بین 100,000 تا 1,000,000 توکن اتریوم دارند، در سه ماه گذشته 4 درصد و تعداد نهنگ‌هایی که 1,000,000 تا 10,000,000 توکن اتریوم دارند، 14 درصد کاهش یافته است.

میزان ذخایر نهنگ های اتریوم

بر اساس داده‌های into the block، نهنگ‌های اتریوم در سه ماه گذشته میزان ذخیره این رمزارز را کاهش داده‌اند. اکنون این نهنگ‌ها تنها 0/1 درصد از عرضه در گردش اتریوم را در اختیار دارند.

داده‌های into the block نشان می‌دهند که در 90 روز گذشته در مجموع تعداد ذخایر موجودی نهنگ‌های اتریوم 281,60 درصد کاهش یافته بود، اما با توجه به اینکه ادغام راه‌اندازی شده، بار دیگر توجه سرمایه‌گذاران به اتریوم جذب شده است؛ به طوری که در هفت روز گذشته میزان موجودی ذخایر اتریوم توسط نهنگ‌ها حدود 819 درصد بیشتر شده است.

کاهش میزان ذخایر نهنگ های اتریوم

گفتنی است تنها لحظاتی پس از ادغام اتریوم قیمت آلت‌کوین‌های پیشرو بازار رشد 2 درصدی را ثبت کردند. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، رشد قیمت اتریوم پس از ادغام تنها چند ساعت طول کشید.

با توجه به داده‌های Coinglass، کل نقدینگی موجود در بازار اکنون به 215 میلیون دلار رسیده است.

کاهش میزان ذخایر نهنگ های اتریوم

منبع: ambcrypto

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.