افزایش احتمال سرمایه‌گذاری در نسخه جدید اتریوم: بیش از ۹ میلیون اتر در اتریوم ۲ سپرده‌گذاری شد

سپرده‌گذاری بیش از 9 میلیون اتر در اتریوم 2
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ دی ۱۴۰۰

اتریوم ۲٫۰ نسخه جدیدی از شبکه اتریوم است که بیش از ۹ میلیون اتر در آن سپرده‌گذاری شده است. سپرده‌گذاری بیش از ۹ میلیون اتر در اتریوم ۲ به عنوان یک نقطه عطف بسیار بزرگ و مهم برای این بلاک‌چین محسوب می‌شود. در این خبر از بیتستان، جزئیات بیشتری در رابطه با سپرده گذاری صورت گرفته در اتریوم نسخه ۲.۰ بیان خواهیم کرد.

سپرده‌گذاری بیش از ۹ میلیون اتر در اتریوم ۲

جامعه صنعت کریپتوکارنسی بی صبرانه منتظر عرضه اتریوم ۲.۰ است، زیرا در نسخه جدید، مکانیسم اجماع اثبات کار (PoW) فعلی با چارچوب اثبات سهام (PoS) جایگزین خواهد شد که مزایای زیادی مثل سرعت و امنیت بیشتر را به وجود خواهد آورد.

از آنجایی که این اتفاق هنوز رخ نداده است (گرچه پیش‌بینی می‌شود که در سه ماهه دوم سال جاری نسخه جدید عرضه شود) طبق داده‌های پلتفرم تحلیلی Nansen، سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در اتریوم ۲.۰ اتفاق خواهد افتاد، زیرا ۹/۰۱ میلیون ETH در این نسخه سپرده‌گذاری شده است.

۹ میلیون اتر در حال حاضر، حدود ۳۰/۱۲ میلیارد دلار (طبق ارزش فعلی اتر) قیمت‌گذاری شده است.

Ethereum ۲.۰ که در دسامبر ۲۰۲۰ استارت خورد، همچنین به عنوان Beacon Chain شناخته می‌شود و می‌تواند بازی در عرصه ارزهای دیجیتال را به کل عوض کند، زیرا شبکه ETH را با محیط زیست سازگارتر و مقرون به‌صرفه‌تر می‌کند. گزارش اخیر LuckyHash نشان می‌دهد که ارتقای کامل اتریوم ۲.۰ باعث کاهش نرخ سالانه در حدود ۱ درصد می‌شود.

از سوی دیگر، کل نقدینگی اتریوم در پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) همچنان در حال رکورد زنی است، زیرا ارزش کل قفل شده (TVL) در حال حاضر به ۹۰/۷ میلیارد دلار رسیده.

منبع: blockchain.news

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.