تعیین نماینده ویژه‌ی ارزهای دیجیتال توسط بایدن

تعیین نماینده ویژه‌ی ارزهای دیجیتال توسط بایدن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ مهر ۱۴۰۰

امروز اخباری منتشر شده مبنی بر تعیین نماینده ویژه‌ی ارزهای دیجیتال توسط بایدن. افراد فعال در این حوزه به این خبر واکنش‌های زیادی نشان داده‌اند و معتقدند در زمانی که بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در چین ممنوع اعلام شده، آمریکا با اتخاذ برخی قوانین خواهد توانست که به عنوان رهبر جهانی بازار ارزهای دیجیتال شناخته شود. با بیتستان تا انتها همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این خبر در اختیارتان قرار دهیم.

تعیین نماینده ویژه‌ی ارزهای دیجیتال توسط بایدن

بر اساس گزارش منتشر شده توسط بلومبرگ که به منابع ناشناس استناد کرده بود، کاخ سفید در نظر دارد یک نماینده و مسئول رمزنگاری را برای تقویت نظارت بر دارایی‌های دیجیتال منصوب کند.

این خبر که به عنوان یک خبر غیر رسمی در رسانه‌های مختلف دست به دست می‌شود، نشان از تمرکز دولت بایدن و کشور آمریکا بر بازار ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید.

گزارش بلومبرگ می‌گوید که دولت فعلی مسئولی برای حوزه ارزهای رمزنگاری ندارد تا بتواند بر این بازار نظارت و تمرکز کند. تیم وو (Tim Wu) که مشاور عالی بایدن در زمینه فناوری است، به دلیل دارا بودن دارایی‌های دیجیتال نمی‌تواند چنین سمتی را عهده دار شود.

همان طور که توسط U.Today گزارش شده است، وزارت دادگستری ایالات متحده نیز از راه اندازی تیم ملی اجرای ارزهای رمزنگاری شده در اوایل ماه جاری خبر داد. در ماه ژوئیه جانت یلن (Janet Yellen) وزیر خزانه داری از قانون گذاران درخواست کرد که سریع‌تر در رابطه با این ارزها تصمیم گیری به عمل آورند.

در همین حال رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا گری گنسلر (Gary Gensler) بارها اعلام کرده که اکثریت قریب به اتفاق ارزهای رمزنگاری شده در بورس اوراق بهادار ثبت نشده هستند.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.