رمزارزها توسط خزانه‌داری آمریکا تحریم شدند!

تحریم رمزارزها توسط خزانه داری آمریکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ مهر ۱۴۰۰

وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی را برای بازارهای دیجیتال در نظر گرفت. این وزارت یک راهنمای جدید برای کاربران بازارهای دیجیتال منتشر کرد که در آن تحریم‌های جدید این ایالت ذکر شده بود. برای اطلاع از خبر تحریم رمزارزها توسط خزانه داری آمریکا با بیتستان همراه باشید.

در روز 15 اکتبر، دفتر خزانه‌داری آمریکا (OFAC)، یک اطلاعیه‌ای جدید با راهنماهای خاص برای سرمایه‌گذاری در بازار دیجیتال منتشر کرد که در آن تحریم‌های جدید بیان شده بود.

در این مطلب بیان شده بود:

به طور کلی، شهروندان آمریکایی، از جمله کاربران رمزارزها، باید اطمینان داشته باشند که با اشخاص یا حوزه‌های قضایی تحریم شده مشارکت نمی‌کنند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا تعدادی از شرکت‌ها و افراد را معرفی می‌کند که باید برنامه‌های ارزیابی ریسک را در بازار دیجیتال توسعه دهند. ازجمله این شرکت‌ها:

  • شرکت‌های فناوری
  • مبادله‌کنندگان، مدیران
  • معدنچیان و ارائه‌دهندگان کیف‌پول
  • موسسات مالی مانند بانک‌ها

کارگران السالوادور می‌توانند حقوق خود را به صورت بیت کوین دریافت کنند!

ادامه خبر را بخوانید

شناسایی موقعیت مکانی آدرس‌های IP توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا

شاید جالب این باشد که وزارت خزانه‌داری آمریکا، موقعیت مکانی آدرس‌های IP و ابزارهای تحلیلی برای شناسایی استفاده از VPN را دارا است.

بررسی دقیق وزارت خزانه‌داری آمریکا در مورد VPNها می‌تواند سطح دسترسی مردم ایالات متحده به سیستم عامل‌هایی را که از نظر قانونی برای آن‌ها ممنوع است، به‌طور چشمگیری تغییر دهد.

خزانه‌داری آمریکا در پایان ماه سپتامبر، اولین تحریم خود را در رابطه با رمزارزها در صرافی Suex که در روسیه مستقر است، اعمال کرد.

منبع خبر: theblockcrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.