سرمایه‌گذاران کشورهای مختلف چه ارزی خریداری کرده‌اند؟

سرمایه گذاران کشورهای مختلف چه ارزی خریداری کرده اند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ آبان ۱۴۰۰

یک نظرسنجی توسط finder منتشر شد که روند فعلی بازار در ۲۲ کشور جهان را نشان می‌داد. براساس نتایج این نظرسنجی، بیان شد که سرمایه گذاران کشورهای مختلف چه ارزی خریداری کرده اند. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

براساس نتایج نظرسنجی منتشر شده زنان مکزیک بیشتر از مردان در جامعه رمزنگاری فعالیت خود را نشان داده و بیشتر از مردان سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

نظرسنجی هر ماه در ایالات متحده، استرالیا، انگلستان، مکزیک، آلمان و کانادا و هر سه ماه یکبار در سایر کشورها انجام می‌شود.

براساس این نظرسنجی، از هر کشوری افراد خواهان آن هستند که فعالیت بازار دیجیتال قانونی شود. به عبارتی در هر کشور از میان ۱۰ نفر از بزرگسالان ۱ نفر آن‌ها مالک رمزارز هستند.

نیجریه دارای بالاترین میزان مالکیت رمزارزها در جهان است و ۲۴ درصد از جمعیت این کشور فعال در بازار دیجیتال هستند. به ترتیب در مالزی ۱۸ درصد از جمعیت و در استرالیا ۱۷/۸ درصد در بازار دیجیتال فعالند.

بر این اساس مالزی و استرالیا در جایگاه دوم رتبه‌بندی قرار می‌گیرند. علاوه بر این، ایالات متحده با ۱۰/۴ درصد در جایگاه دهم قرار گرفت.

سرمایه‌گذاری افراد در بازار دیجیتال

محبوب‌ترین رمزارزها در کشورهای مختلف

تعداد ۷۶/۶ درصد از سرمایه‌گذاران ژاپن بیت‌کوین دارند. اتریوم بیشترین پذیرش را در سنگاپور دارد، به طوری که ۵۲/۴ درصد از افراد این رمزارز را در کیف‌پول خود دارند. ۲۶/۳ درصد از سرمایه‌گذاران استرالیا رمزارز کاردانو را خریداری کرده‌اند.

بایننس‌کوین بیشترین استقبال را در اندونزی داشته. حدود ۲۶/۶ درصد از سرمایه‌گذاران خریداران این رمزار هستند. در همین حال، براساس این گزارش ۳۰/۶ درصد از سرمایه‌گذاران بازار دیجیتال در ایالات متحده رمزارز دوج‌کوین خریداری کرده‌اند.

توصیه های دولت تایلند به مردم در مورد رمزارزها!

ادامه خبر را بخوانید

سرمایه‌گذاران بازار دیجیتال در کشورهای مختلف چه کسانی هستند؟

در سطح جهانی، مردان ۱۴۴ برابر بیشتر از زنان صاحب ارزهای رمزنگاری شده هستند. به طور کلی، ۴۱ درصد از دارندگان رمزارز زن و ۵۹ درصد مرد هستند. مکزیک از کشورهایی است که ۵۳/۷ درصد از زنان، رمزارز دارند. در ژاپن تنها ۲۲/۱ درصد از زنان در بازار دیجیتال فعال هستند.

سرمایه‌گذاری افراد در بازار دیجیتال

منبع خبر: cryptoslate

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.