خدمات نگهداری از ارزهای دیجیتال توسط بانک‌ها در ویرجینیا قانونی شد

قانونی شدن ارائه خدمات نگهداری از ارزهای دیجیتال توسط بانک‌ها در ویرجینیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: با توجه به گزارشات اخیر، مجلس سنای ویرجینیا اخیرا لایحه‌ای را تصویب کرده که به بانک‌ها اجازه می‌دهد از ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاران نگهداری کنند. لایحه قانونی شدن ارائه خدمات نگهداری از ارزهای دیجیتال توسط بانک‌ها در ویرجینیا به اتفاق آرا تصویب شده است.

قانونی شدن ارائه خدمات نگهداری از ارزهای دیجیتال توسط بانک‌ها در ویرجینیا

مجلس سنای ویرجینیا روز جمعه لایحه‌ای را تصویب کرده که این لایحه به بانک‌ها اجازه می‌دهد تا از رمزارزها نگهداری کنند. لایحه جدید بعد از امضای فرماندار ویرجینیا اجرایی خواهد شد. این لایحه به اتفاق آرا تصویب شده است.

بانک‌ها با لایحه جدید می‌توانند کلیدهای کیف‌پول مشتریان را نگه دارند. این اقدام به نفع سرمایه‌گذارانی است که دارایی‌های زیادی دارند. ویرجینیا اولین ایالتی است که این امکان را از طریق قانون در اختیار بانک‌ها قرار داده.

تصویب این لایحه می‌تواند نشانه‌ای برای تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال در ایالت متحده باشد. براساس گزارشات، بیشتر کشورها مقرراتی برای بازار ارزهای دیجیتال ندارند. ماه گذشته کشور کلرادو بیان کرده بود که شروع به پذیرش بیت‌کوین و سایر آلت‌کوین‌ها به عنوان روشی جدید برای پرداخت مالیات‌ها کرده است.

تا سال ۲۰۲۱ همچنان شاهد تلاش کشورها برای جذب سرمایه‌گذارها از طریق قانون‌گذاری‌های جدید بودیم. داده‌های کنفرانس ملی قانون گذاران ایالتی نشان داد، در سال ۲۰۲۱ تقریبا ۳۳ کشور قوانین مرتبط با رمزارزها را وضع کرده‌اند.

براساس گزارشات، آریزونا و وایومینگ نیز لایحه‌ای را پیشنهاد کرده‌اند که به شهروندان امکان پرداخت مالیات با رمزارزها را می‌دهد.

در حال حاضر، کوین‌بیس یکی از بزرگترین پلتفرم‌هایی است که خدمات نگهداری از رمزارزها را ارائه می‌دهد. این اقدام ویرجینیا می‌تواند منجر به بروز رقابت در این بخش شود.

چندین بانک و صرافی نیز شروع به ارائه خدمات نگهداری از ارزهای دیجیتال کرده‌اند.

منبع خبر: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.