Do Kwon، بنیان گذار ترا، برنامه‌های خود برای احیای لونا و UST را منتشر کرد

برنامه Do Kwon برای احیای لونا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: دو کوون (Do Kwon) یکی از بنیانگذاران Terraform بعد از دو روز سکوت، برنامه‌های خود برای بازسازی و احیای لونا را منتشر کرد. برنامه Do Kwon برای احیای لونا عبارت است از بازسازی شبکه ترا، الگوریتم‌های آن و همچنین پرداخت غرامت به سرمایه‌گذاران لونا که به دلیل ریزش قیمت این ارز دیجیتال دچار ضرر شده بودند.

برنامه Do Kwon برای احیای لونا

پس از دو روز سکوت، بنیانگذار Terra یک پیشنهاد و برنامه جدید برای زنده نگه داشتن شبکه ترا (لونا) و جبران ضررهای مالی کاربران منتشر کرد. دو کوون، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه‌های Terraform روز جمعه در یک پست گفت:

ترا باید زنجیره را برای حفظ جامعه و اکوسیستم موجود بازسازی کند.

دو کوون همچنین پیشنهاد کرد که باید به دارندگان لونا و UST غرامت پرداخت شود، چرا که در زمان ریزش نتوانستند دارایی‌های خود را بفروشند.

برنامه Do Kwon برای احیای لونا

کوون پیشنهاد کرده است که ۱ میلیارد توکن لونا و UST باید عرضه شود که از این میزان، ۴۰ درصد در اختیار دارندگان لونا قرار خواهد گرفت، ۴۰ درصد در اختیار دارندگاه UST و ۱۰ درصد نیز به سرمایه‌گذارانی که نتوانستند لوناهای خود را قبل از بسته شدن شبکه بفروشند، اختصاص خواهد یافت. ۱۰ درصد باقی مانده نیز به سمت استخرهای توسعه روانه خواهد شد.

بر اساس گزارش CoinMarketCap، ارزش بازار LUNA در آوریل به اوج خود (بیش از ۴۱ میلیارد دلار) و ارزش بازار UST ترا نیز نزدیک به ۱۹ میلیارد دلار رسیده بود. UST پس از این که پیوند دلاری خود را از دست داد، به سطح قیمتی ۰/۱۳ دلار سقوط کرد.

کوون اشاره کرد که راهی برای بازیابی دوباره بلاک‌چین وجود ندارد و باید با استفاده از طرح توزیع به دارندگان لونا و UST غرامت پرداخت شود.

منبع: cointelegraph

ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.