رشد ۴۰ درصدی دوج کوین در پی چرخش سرمایه از بازار SHIB به سمت DOGE

رشد ۴۰ درصدی دوج کوین DOGE
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ آبان ۱۴۰۰

سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال بالاخره روی خوش به رمزارز دوج‌کوین نشان دادند و با چرخش سرمایه‌های خود از سمت شیبااینو به سمت دوج‌کوین، موجب شدند که رشد ۴۰ درصدی دوج کوین اتفاق بیفتد. با بیتستان همراه باشید.

قیمت دوج کوین ۴۰ درصد افزایش پیدا کرد. افزایش قیمت DOGE پس از اینکه Shiba Inu برای مدت کوتاهی جایگاه این ارز را در رتبه‌بندی برترین ارزهای دیجیتال جهان اشغال کرد و نهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار شد، ظاهر گردید.

قابل ذکر است که قیمت DOGE کمی بیش از ۴۴ درصد افزایش یافته و به بالاترین حد روزانه خود یعنی ۰/۳۴۴۹ دلار رسید.

از سوی دیگر، قاتل Dogecoin تقریباً ۲۸٪ افت قیمت پیدا کرد و به پایین‌ترین سطح روزانه خود یعنی قیمت حدودی ۰/۰۰۰۰۵۷۰۰ دلار رسید. (این کاهش قیمت در همان ساعتی که DOGE بالاترین سطح روزانه خود را به ثبت رساند، اتفاق افتاد)

رشد ۴۰ درصدی دوج کوین

افزایش ناگهانی قیمت، ارزش بازار Dogecoin را به بیش از ۴۰ میلیارد دلار رساند، موفقیتی که Shiba Inu ساعاتی قبل به آن دست یافته بود. این کاهش و افزایش به گونه‌ای در حال اتفاق افتادن است که این دو ارز دیجیتال برای جایگاه نهم از نظر ارزش بازار در حال مبارزه هستند.

معامله‌گران ساعاتی پس از اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس توییت جدیدی در مورد ارز دیجیتال دوج منتشر کرد، به بازار Dogecoin هجوم بردند.

بهتر است بدانید که توییت‌های حمایتی قبلی ماسک باعث شده بودند DOGE در پنج ماه اول سال ۲۰۲۱ بیش از ۱/۵۰۰ درصد صعود کند.

در زیر می‌توانید این خبر را نیز بخوانید

شیبا اینو بالاترین قیمت تاریخ خود را ثبت کرد

افزایش قیمت دوج، کاهش قیمت شیبااینو:

Shiba Inu به طور تصاعدی در سه ماهه چهارم رشد کرد و در ماه اکتبر حدود ۱۲۰۰ درصد افزایش یافت، به این امید که بتواند در صرافی Robinhood لیست شود و در بازار مالی غیرمتمرکز در حال ظهور و بخش توکن‌های غیرقابل تعویض جایگاهی به دست آورد.

با وجود انجام نشدن این اهداف و برنامه ریزی‌ها، به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران سرمایه خود را به سمت دوج کوین چرخش داده‌اند. معامله‌گر سابق Deutsche Bank پیش‌بینی کرد که اگر معامله‌گران سرمایه خود را از SHIB به Dogecoin چرخش دهند، دوج‌کوین می‌تواند تا ۰/۸۸ دلار افزایش قیمت یابد.

تغییر ناگهانی سیر نزولی در بازار Shiba Inu منجر به لیکویید شدن ۳۱/۴۱ میلیون دلار در ارز شیبا شد. PostyXBT، یک تحلیلگر مستقل بازار، در مورد اهرم‌های مقاومتی در بازار SHIB و DOGE هشدار داد. وی گفت:

نوسانات می‌توانند به راحتی حرکت‌های پیش‌بینی شده بازار را تحت تاثیر خود قرار دهند و از بین ببرند.

منبع: cointelegraph

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
دوج کوین شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.