تعداد آدرس های فعال دوج کوین ۲۶۵ درصد افزایش یافت

افزایش ۲۶۵ درصدی تعداد آدرس های فعال دوج کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ مرداد ۱۴۰۱

با این که قیمت Dogecoin در دو ماه گذشته در بحبوحه وضعیت نابسامان بازار ۱۵ درصد کاهش یافته بود ولی داده‌های بلاک‌چینی نشان دهنده‌ی افزایش ۲۶۵ درصدی تعداد آدرس های فعال دوج کوین هستند. طی دو ماه اخیر، تعداد آدرس‌های فعال در شبکه $DOGE از حدود ۱۴۴۷۰ به بیش از ۳۸۴۳۰ افزایش یافته است. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

قیمت Dogecoin در دو ماه گذشته در بحبوحه رکود گسترده‌ی بازار ارزهای دیجیتال، حدود ۱۵ درصد کاهش یافته است. با این حال، آدرس‌های فعال در شبکه Dogecoin  حدود ۲۶۵ درصد افزایش یافته.

بر اساس داده‌های شرکت IntoTheBlock که توسط تحلیلگر ارزهای دیجیتالی با نام علی مارتینز به اشتراک گذاشته شد، تعداد آدرس‌های فعال روزانه در شبکه $DOGE از ۱۴۴۷۰ به بیش از ۳۸۴۳۰ در دو ماه رسیده است.

افزایش ۲۶۵ درصدی تعداد آدرس های فعال دوج کوین

به گفته این تحلیلگر مشهور، افزایش شیب رشد شبکه نشانه‌ای مثبت است که به زودی می‌تواند در قیمت DOGE نیز منعکس شود.

دلایل افزایش محبوبیت اخیر دوج‌کوین

در اواخر ماه گذشته، DOGE و Shiba Inu ($SHIB)، به عنوان یک گزینه پرداخت در Coinbase Commerce، لیست شدند. این اتفاق زمانی رخ داد که Coinbase Commerce اعلام کرد به پرداخت‌های رمزنگاری «آسان‌تر و در دسترس‌تر» تمایل دارد.

در اوایل این ماه و مدت کوتاهی پس از اینکه ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، اعلام کرد که، به حمایت از این ارز دیجیتال ادامه خواهد داد، شرکت بورینگ ایلان ماسک شروع به پذیرش پرداخت‌های Dogecoin برای سفر در لاس وگاس کرد. تسلا، شرکت سازنده خودروهای برقی، نیز پرداخت‌های DOGE را برای خرید محصولات خود می‌پذیرد.

توسعه دهندگان این میم‌کوین، اخیراً ارتقاء Core 1.14.6 خود را منتشر کرده‌اند که شامل به‌روزرسانی‌های امنیتی و تغییراتی در کارایی شبکه است. این قضیه در افزایش محبوبیت این توکن تاثیر زیادی داشته.

منبع: cryptoglobe

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.