انتقاد بنیان‌گذار دوج کوین از طرفداران شیبا اینو به دلیل آزار و اذیت

انتقاد بنیان‌گذار دوج کوین از طرفداران شیبا اینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ آبان ۱۴۰۰

بیتستان: اخیرا بیلی مارکوس، بنیانگذار دوج‌کوین اسکرین‌شاتی در مورد شیبااینو منتشر ساخته که در آن چندین لینک وجود داشت. هیچ کدام از این لینک‌ها به رمزارز اصلی شیبااینو ارتباطی نداشتند و کلاهبرداری بودند. بعد از انتشار این اسکرین‌شات در توییتر، در اقدامی عجیب، جامعه شیبااینو به آزار و اذیت این فعال حوزه ارزهای دیجیتال پرداخت که انتقاد بنیان‌گذار دوج کوین از طرفداران شیبا اینو را به دنبال داشت.

انتقاد بنیان‌گذار دوج کوین از طرفداران شیبا اینو

بعد از انتشار توییت توسط بنیان‌گذار دوج‌کوین، یکی از مقامات بلند پایه توییتر به این موضوع پاسخ داد. و گفت: با عرض پوزش، و تشکر برای اعلام این نوع توییت‌های مخرب.

این که توییتر اقدامی علیه این افراد انجام دهد یا خیر، فقط زمان مشخص خواهد کرد؛ اما در این بین اعضای جامعه SHIB، سریعاً رئیس DOGE را مورد آزار و اذیت قرار دادند، چیزی که مارکوس بعداً در یک سری توییت به آن‌ها پرداخت. وی گفت:

دلیل اینکه شیبااینو را دوست ندارم، این است که جامعه تمام تلاش خود را برای آزار و اذیت و توهین به من انجام می‌دهد. این امر باعث نمی‌شود در مورد جامعه شیبااینو خوب فکر کنم

انتقاد بنیان‌گذار دوج کوین از طرفداران شیبا اینو به دلیل آزار و اذیت

در این حال Shibetoshi Nakamoto به طور شگفت انگیزی اعضای جامعه DOGE را نیز به لیست مارکوس اضافه کرد.

با این وجود، رقابت دوج‌کوین و شیبااینو همچنان ادامه دارد؛ اما به طور کلی، علی‌رغم دعوا یا گمانه زنی‌ها، هر دو توکن در داخل و خارج از جامعه ارزهای دیجیتال مورد پذیرش قرار گرفته‌اند.

از این پس می‌توانید ماشین‌های لوکس را با پرداخت شیبا اینو بخرید

برای مشاهده جزئیات بیشتر، کلیک کنید

وضعیت دو میم‌کوین برتر بازار ارزهای دیجیتال:

Memecoinها نوعی سرگرمی را به اکوسیستم کریپتو می‌افزایند، گرچه برای برخی این کوین‌ها یک راه مهم برای بازگشت سریع سرمایه‌شان است. دوج‌کوین در میان مجموعه ارزهای دیجیتال میم پیشتاز است و در حال حاضر نهمین ارز دیجیتال بزرگ محسوب می‌شود.

Shiba Inu هم ثابت کرده که رقیب شایسته‌ای برای DOGE محسوب می‌شود و در حال حاضر در رتبه دهم قرار دارد. هر دوی این توکن‌ها از زمان پیدایش، علی‌رغم وضعیت دیگر میم‌کوین‌ها، عملکرد چشمگیری داشته‌اند.

منبع: ambcrypto

شیبا اینو دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.