دوج‌کوین سقوط کرد! لغو خرید توییتر توسط ایلان ماسک روی دوج کوین نیز تاثیرگذار بود

سقوط دوج کوین بعد از لغو خرید توییتر توسط ایلان ماسک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ تیر ۱۴۰۱

دوج کوین بیش از 4 درصد افت کرد. سقوط دوج کوین بعد از لغو خرید توییتر توسط ایلان ماسک اتفاق افتاد. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

سقوط دوج کوین بعد از لغو خرید توییتر توسط ایلان ماسک

طبق گزارشات، پس از اینکه ایلان ماسک از خرید توییتر منصرف شد، دوج‌کوین بیش از ۴ درصد سقوط کرد. اکنون این توکن در قیمت ۰/۰۶۹ دلار معامله می‌شود. به نظر می‌رسد تا آخر هفته این توکن واکنشی به اطلاعیه‌های منتشر شده توسط ایلان ماسک نشان ندهد.

ایلان ماسک در اوایل سال پیشنهاد ۴۳ میلیارد دلاری را برای خرید توییتر داده بود. با توجه به گزارشات امروز، وکیل او روز جمعه با انتشار یک پست در توییتر اعلام کرد که ماسک از خرید توییتر منصرف شده و معامله را لغو کرده است.

ماسک اعلام کرد یکی از دلایل لغو این معامله عدم افشای اطلاعات حساب‌های جعلی توسط توییتر است.

جالب است بدانید پس از اینکه ایلان ماسک خبر از خرید توییتر داده بود، دوج‌کوین به طور چشمگیری رشد کرده بود. احتمالا یکی از دلایل سقوط قیمت دوج‌کوین، لغو قرارداد باشد. زمانی که هیئت مدیر توییتر پیشنهاد خرید توییتر را پذیرفت، دوج‌کوین حدود ۲۷ درصد رشد کرد. در حال حاضر نیز از ابتدای سال ۵۹ درصد کاهش یافته است.

نا گفته نماند تنها دوج‌کوین تحت تاثیر لغو قرارداد قرار نگرفت. سهام توییتر نیز بعد از اعلام این خبر سقوط کرد. سازندگان توییتر اکنون می‌توانند علیه ایلان ماسک شکایت کنند.

منبع: coingape

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.