طبق پیش بینی خالق دوج‌کوین، بازار حالت خرسی خواهد داشت!

پیش بینی بازار خرسی توسط خالق دوج کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ بهمن ۱۴۰۰

خالق محبوب‌ترین میم‌کوین صنعت ارزهای دیجیتال، بیلی مارکوس اولین نشانه از نزولی بودن بازار ارزهای دیجیتال را با دنبال کنندگانش در توییتر خود به اشتراک گذاشته است. در ادامه به خبر پیش بینی بازار خرسی توسط خالق دوج کوین بیشتر خواهیم پرداخت. با بیتستان همراه باشید.

پیش بینی بازار خرسی توسط خالق دوج کوین

سرمایه‌گذاران و معامله‌گرانی که در نهایت دچار ضررهای بسیار عمیقی در رویه سرمایه‌گذاری خود می‌شوند، تمایل دارند که ضررهای کوتاه مدت پیش آمده را با بیان این جمله که با دید بلند مدت سرمایه‌گذاری کرده‌اند، توجیه کنند.

بیلی مارکوس، خالق Dogecoin به همراه سیاستمدار مشهور آمریکایی، برنی سندرز (Bernie Sanders) به وضعیت بازار ارزهای دیجیتال پرداختند.

پیش بینی بازار خرسی توسط خالق دوج کوین

I am in for the tech

عبارت بالا، در بازار ارزهای دیجیتال بسیار شناخته شده است و تقریباً پس از هر اصلاح قوی در بازار رمزارزها دوباره استفاده می‌شود. این عبارت معروف برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ استفاده شد، زمانی که بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال تا ۸۰٪ از ارزش خود را به دلیل حباب به وجود آمده از دست دادند.

بسیاری از سرمایه‌گذارانی که در آن زمان، سرمایه خود را از دست دادند، صاحب توکن‌های شرکت‌هایی بودند که شبکه اختصاصی خود را داشتند. کاربران آن‌ها برای توجیه سرمایه‌گذاری‌شان، از فناوری موجود در پشت صحنه این رمزارزها سخن می‌گفتند و دلیل سرمایه‌گذاری‌شان را این فناوری‌ها عنوان می‌کردند.

تمسخر Web3 توسط مارکوس:

توسعه‌دهنده معروف‌ترین میم‌کوین بازار، به تمسخر فناوری Web3 پرداخت. وی گفته که Web3 فقط برای کسب درآمد است، بدون این که کالای ارزشمندی در آن مبادله شود.

منبع: u.today

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.