جکسون پالمر: ایلان ماسک یک کلاهبردار است!

حمله یکی از بنیان گذاران دوج کوین به ایلان ماسک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱

با وجود اینکه بیشتر سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال از طرفداران ایلان ماسک هستند، اما جکسون پالمر (یکی از بنیانگذاران دوج‌کوین) با اعلام اینکه او کلاهبردار است بیان کرد از طرفداران ایلان ماسک نیست. با وجود حمله یکی از بنیان گذاران دوج کوین به ایلان ماسک مردم چندان به این موضوع اهمیت نمی‌دهند. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

حمله یکی از بنیان گذاران دوج کوین به ایلان ماسک

با وجود اینکه بیشتر سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال از طرفداران ایلان ماسک هستند، اما جکسون پالمر (یکی از بنیانگذاران دوج‌کوین) با اعلام اینکه ایلان ماسک کلاهبردار است، بیان کرد از طرفداران او نیست. بر اساس گزارشات اخیر جکسون پالمر در گفتگو با رسانه‌های ایتالیایی بیان کرد:

حدود یک سال پیش زمانی که ایلان ماسک در مورد رمزارزها سخن می‌گفت، با خودم گفتم که ایلان ماسک یک کلاهبردار است و مردم نیز عاشق این کلاهبردارها هستند.

ناگفته نماند که ایلان ماسک با توییت‌های خود همیشه موجب بالا رفتن قیمت می‌شد، اما پس از گذشت مدت زمان کمی قیمت‌ها افت می‌کردند. پالمر از سال ۲۰۱۵ فعالیتی در تیم دوج‌کوین ندارد. او در این مدت اعلام کرد که با ارزهای دیجیتال مخالف است.

طبق گفته وی، ایلان ماسک تنها یک کد نویس ساده است.

با وجود اصلاح شدید و سقوط بازار کریپتو، پالمر همچنان معتقد است که هنوز زمستان واقعی ارزهای دیجیتال که در آن بازار با اصلاح شدیدی مواجه می‌شود، رخ نداده است.

منبع: blockchain

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.