قیمت دوج‌کوین بعد از اظهار نظر ایلان ماسک افزایش یافت!

افزایش قیمت دوج کوین بعد از اظهار نظر ایلان ماسک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

قیمت دوج‌کوین بیش از ۹ درصد افزایش یافته است. افزایش قیمت دوج کوین بعد از اظهار نظر ایلان ماسک که مربوط به عدم فروش ارزهای دیجیتال بود، رخ داده است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

افزایش قیمت دوج کوین بعد از اظهار نظر ایلان ماسک

براساس گزارشات، پس از اینکه ایلان ماسک (elon Musk) اعلام کرد ارزهای دیجیتال خود را نمی‌فروشد، قیمت دوج‌کوین بیش از ۹ درصد رشد کرده است. اکنون این توکن با قیمت ۰/۱۱ دلار در صرافی اصلی معامله می‌شود.

افزایش قیمت دوج کوین بعد از اظهار نظر ایلان ماسک

همانطور که می‌دانید ایلان ماسک قبلا در یک کنفرانس آنلاین ترکیب سبد ارزهای دیحیتال خود را بیان کرده بود. طبق گفته او، به غیر از دوج‌کوین، در سبد خود بیت‌کوین و اتریوم نیز دارد. در طول این کنفرانس او بیان کرده بود که علاقه‌ای به فروش بیت‌کوین ندارد.

براساس گزارشات، این میلیاردر در ماه اکتبر بیان کرد که ارزهای دیجیتال خود را فقط از روی کنجکاوی خریداری کرده است. با این حال او در این ماه، دوج‌کوین خریداری نکرد که باعث شد قیمت آن افت کند.

با اینکه میزان ذخایر ایلان ماسک مشخص نیست، شرکت تسلا در اوایل فوریه گزارش کرده بود که ایلان ماسک بیش از ۲ میلیارد دلار بیت‌کوین دارد.

تامل درمورد تورم

ایلان ماسک به مایکل سیلور مدیر عامل Micridtategy اشاره کرد که گفته بود ارزهای دیجیتال سقوط می‌کنند. بیلی مارکوس یکی از بنیانگذاران دوج‌کوین این اظهار نظر سیلور را به تمسخر گرفت.

پس از اینکه شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) نسبت به سال گذشته ۷/۹ درصد افزایش یافت، ماسک در توییتر خود در مورد نرخ تورم که ممکن است در سال‌های آینده رخ دهد، سوالاتی را پرسید.

منبع خبر: U.today

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.