خروج رمزارز دوج‌کوین از لیست 10 ارز برتر CoinMarketCap!

خروج دوج کوین از لیست ۱۰ رمزارز برتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ آذر ۱۴۰۰

براساس گزارشات اخیر، رمزارز دوج‌کوین از لیست رمزارزهای برتر CoinMarketCap خارج شد و توکن اصلی بلاک‌چین Terra جای آن را گرفت. با بیتستان همراه باشید تا از جرئیات خبر خروج دوج کوین از لیست ۱۰ رمزارز برتر مطلع شوید.

خروج دوج کوین از لیست ۱۰ رمزارز برتر CoinMarketCap

رمزارز دوج‌کوین با نماد اختصاری DOGE از لیست رتبه بندی ارزهای دیجیتال برتر (10 رمزارز برتر) خارج شد و جای این رمزارز را توکن اصلی بلاک‌چین Terra گرفت.

خروج دوج کوین از لیست ۱۰ رمزارز برتر
جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان

توکن LUNA در هفته گذشته عملکرد بسیار بهتری داشته و بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته است.

روز جمعه با وجود اینکه بیشتر رمزارزهای محبوب بازار روند نزولی داشتند، توکن اصلی بلاک‌چین Terra، افزایش ۵ درصدی داشت. توکن LUNA رکورد ۶۹٫۵۶ دلار را ثبت کرده است. علاوه بر این بیت‌کوین نیز ۱ درصد کاهش یافت.

Dogecoin پس از رشد فوق‌العاده خود در اوایل سال ۲۰۲۱، توانست در اواسط آگوست به لیست برتر CoinMarketCap راه پیدا کند و با رشد ۵ درصدی  از رمزارز Tether پیشی گرفت. این ارز دیجیتال در اوایل ماه مه، در رتبه چهارم این لیست قرار داشت و ارزش بازار آن از ۹۰ میلیارد دلار فراتر رفته بود.

با این حال، این ارز دیجیتال در جریان اولین میزبانی ایلان ماسک در «Saturday Night Live» سقوط کرد. اکنون ۷۲,۵۳ درصد از اوج مادام العمر ۰,۷۳۱۵۷۸ دلار کاهش یافته است.

منبع خبر: u.today

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.