دوج‌کوین برای 2022 برنامه‌های بزرگی دارد

برنامه های دوج کوین برای سال 2022
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ دی ۱۴۰۰

دوج‌کوین با توسعه پروژه‌های جدید قصد دارد روی کاربرد بیشتر این ارز تمرکز کند. بنیاد دوج‌کوین یک نقشه راه منتشر کرده که در آن به جزئیات برنامه‌های آینده خود پرداخته است. در قلب این اعلامیه به جامعه محور بودن این پروژه اشاره کرده و اجرای این برنامه را برای همه سرمایه‌گذران مفید می‌داند. برای بررسی بیشتر برنامه های دوج کوین برای سال ۲۰۲۲ با بیتستان همراه باشید.

دوج‌کوین یک پروژه متن‌باز (open-source) و جامعه محور است و جهت‌دهی آن توسط سرمایه‌گذاران فردی و سازمانی در پروژهای مختلف اکوسیستم یا بلاک‌چین دوج‌کوین انجام شده است.

کلید حرکت رو به جلو، تعهد به محور اصلی این بیانیه یعنی تبدیل دوج‌کوین به یک ارز دیجیتال مفید است. بنیاد دوج‌کوین محور اصلی این بیانیه را اینگونه بیان کرد:

مفید بودن و کاربرد برای ما ارزشمندتر از ارزش فنی است.

این بنیاد برای توضیح بیشتر کاربرد مفید، به نمونه‌هایی از خرید قهوه و پرداخت اجاره اشاره می‌کند و این ارز را یک ارز جهانی جدی برای مردم می‌داند.

میم‌کوین‌ها در حال نابود شدن

بااینکه پروژه‌های اجرایی یک ارز دیجیتال اهمیت قیمت را کاهش می‌دهند، اما همچنان قیمت یک شاخص اولیه برای ارزیابی ارز دیجیتال به حساب می‌آید.

با اینکه دوج‌کوین در سال ۲۰۲۱ شروع انفجاری داشت و در ۸ می یک اوج قیمتی با ۱۵۰۰۰ درصد افزایش را تجربه کرد اما خرس‌ها از آن تاریخ قدرت را به دست گرفته‌اند.

نمودار دوج‌کوین

با ظهور شیبااینو وضعیت برای دارندگان دوج‌کوین دردناک شده است. شیبااینو حتی موفق شد دوج‌کوین را در رتبه‌بندی بازار پشت‌سر بگذارد. به همین دلیل اکثر سرمایه‌گذاران از میم‌کوین‌ها خارج شده‌ و از هیاهوی اطراف آن محو شدند.

بنیاد دوج‌کوین تلاش می‌کند با توسعه پروژه‌های جدید، کاربرد دوج‌کوین را افزایش داده و سرمایه‌گذاران را به این ارز دیجیتال جذب کند.

برنامه‌های توسعه دوج‌کوین

دوج‌کوین اول از همه قصد دارد GigaWallet را توسعه داده و مقبولیت بیشتری کسب کند. برای این منظور دوج‌کوین یک API جدید در GigaWallet استفاده خواهد کرد.

پروژه GigaWallet یک پروژه متن‌باز است که با یک API می‌تواند در چند ثانیه راه‌اندازی شود و به توسعه دهنده اجازه می‌دهد تا معاملات دوج‌کوین را به پلتفرم معاملاتی خود اضافه کند.

علاوه بر این؛ برنامه‌هایی برای سهیم کردن جامعه توسط ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، ارائه شده است. این ایده اولین بار توسط بوترین پیشنهاد شد و او در نظر دارد دوج کوین را از یک مدل اثبات انجام کار (تایید تراکنش‌ها به روش ماینینگ) به یک مدل اثبات سهام (روش جایگزین که نیاز به سخت‌افزار و مصرف برق ندارد) تبدیل کند.

در پروپوزال سهیم کردن جامعه به چنین تغییر اساسی اشاره نشده است. اما اکنون اتریوم از این ایده استفاده می‌کند، به این صورت که اتریوم ورژن 1 به عنوان مدل اثبات انجام کار و اتریوم ورژن 2 به عنوان مدل اثبات سهام در حال معامله شدن هستند.

منبع: cryptoslate

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.