دوج‌کوین به دومین ارز دیجیتال بزرگ در شبکه POW تبدیل شد

تبدیل شدن دوج کوین به دومین ارز دیجیتال بزرگ در شبکه POW
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

پس از ادغام و تبدیل اتریوم به یک شبکه اثبات سهام، دوج‌کوین به به دومین ارز دیجیتال بزرگ در شبکه POW تبدیل شد. با تبدیل شدن دوج کوین به دومین ارز دیجیتال بزرگ در شبکه POW، قیمت این رمزارز چندان تغییر نکرده است. در حال حاضر ارزش بازار این میم‌کوین بزرگ، ۷/۹۴ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. برای آگاهی بیشتر از جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

طبق داده‌های CoinMarketCap، پس از انتقال اتریوم (ETH) به مکانیزم اثبات سهام، دوج‌کوین (DOGE) اکنون به دومین ارز دیجیتال بزرگ با مکانیزم POW تبدیل شده است.

ارزش کل بازار DOGE در حال حاضر حدود ۷/۹۴ میلیارد دلار است. DOGE از نظر ارزش بازار، پیش تر از Ethereum Classic (ETC) با ۴/۷۲ میلیارد دلار ارزش کل بازار، قرار گرفته است.

همچنین ارزهای دیجیتالی مثل Litecoin (LTC) و Monero (XMR) به ترتیب با ارزش بازار ۳/۹۵ میلیارد دلار و ۲/۶۵ میلیارد دلار در رتبه‌های بعدی پس از اتریوم کلاسیک قرار دارند.

وضعیت میم‌کوین‌ها پس از ادغام بزرگ اتریوم

برخی از دارایی‌ها به دنبال ادغام شبکه اصلی اتریوم (LDO و ETC) سودهای لحظه‌ای چشم‌گیری داشتند و ارزششان افزایش یافت، اما این قضیه برای میم‌کوین‌های پیشرو بازار صادق نبود. می‌توان گفت میم‌کوین‌های پیشرو پس از ادغام نتوانستند هیچ واکنش مثبت قیمتی قابل توجهی را ثبت کنند.

طبق داده‌های CoinMarketCap، پس از ادغام تغییرات خاصی در روند قیمتی Shiba Inu ایجاد نشد و به کاهش قیمت یک ماهه خود ادامه داد.

تبدیل شدن دوج کوین به دومین ارز دیجیتال بزرگ در شبکه POW

روند اخیر قیمت دوج‌کوین

داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهند که قیمت DOGE لحظاتی پس از ادغام ۲ درصد افزایش یافت، اما نتوانست روند خود را ادامه دهد و دوباره به ۰/۰۵۹۳۳ دلار سقوط کرد.

پس از کاهش قیمت دوج‌کوین، حجم معاملات این دارایی دیجیتال ۲۳ درصد کاهش یافت. با بررسی داده‌ها می‌توان گفت از ۱۷ آگوست، با کاهش قیمت دوج‌کوین، حجم معاملات روزانه آن نیز کاهش یافته است.

داده‌های اخیر Santiment نشان می‌دهند که از ۱۷ آگوست تا امروز، با سقوط قیمت ۳۵ درصدی DOGE، حجم معاملات روزانه آن نیز بیش از ۸۵ درصد کاهش یافته است.

با کاهش مداوم قیمت DOGE در ماه گذشته، آدرس‌های دارای دوج‌کوین مقدار زیادی از این ارز دیجیتال را فروختند. در زمان انتشار، آدرس‌های فعال روزانه شبکه به ۲۸,۵۰۰ آدرس کاهش یافته است.

روند اخیر قیمت دوج‌کوین

منبع: ambcrypto

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.