یک نهنگ دوج‌کوین پس از دو سال فعال شد و ۳۲۶ میلیون توکن DOGE را جابجا کرد

جابجایی ۳۲۶ میلیون دوج کوین توسط یک نهنگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱

بیتستان: یکی از نهنگ‌های قدیمی دوج‌کوین که به مدت ۲ سال متوالی غیر فعال بود، فعالیت خود را با جابه‌جایی حجم زیادی دوج‌کوین دوباره آغاز کرد. این نهنگ بزرگ پس از دو سال حدود ۳۲۶ میلیون توکن DOGE را جابه‌جا کرده است. البته جابجایی ۳۲۶ میلیون دوج کوین توسط یک نهنگ حتما نشانه‌ی خوبی برای این رمزارز نیست و می‌تواند باعث افزایش فشار فروش آن شود.

جابجایی ۳۲۶ میلیون دوج کوین توسط یک نهنگ

با بررسی داده‌ها می‌توان گفت فعالیت نهنگ‌های دوج‌کوین اخیرا شدت گرفته است. البته افزایش فعالیت نهنگ‌ها همیشه نشانه‌ی خوبی برای یک ارز دیجیتال نیست و می‌تواند نشان از افزایش فشار فروش آن رمزارز نیز باشد.

طبق داده‌ها، یک کیف پول Dogecoin که تقریباً دو سال متوالی غیرفعال بوده، اخیراً مقدار قابل توجهی توکن DOGE را به یک آدرس جدید منتقل کرده که مقدار آن چیزی حدود ۳۲۶/۴ میلیون توکن DOGE به ارزش تقریبی ۲۸ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

چند سناریوی بالقوه برای این جابه‌جایی ۲۸ میلیون دلاری وجود دارد:

  • اولین سناریو این است که با فروش بلافاصله این مقدار توکن جابه‌جا شده، ممکن است دوج‌کوین روند نزولی خطرناکی در پیش بگیرد.
  • سناریو بعدی این است که اگر دریافت کننده توکن‌ها، این مقدار توکن را نگه دارد و فوراً آن‌ها را نفروشد، تأثیر زیادی بر قیمت دوج‌کوین خواهد گذاشت.

در نظر داشته باشید که این اولین بار نیست مقدار زیادی DOGE جابجا می‌شود. در واقع، اوایل امسال، یک نهنگ ۳۶/۸ میلیارد DOGE را جابه‌جا کرده بود که در آن زمان حدود ۱ میلیارد دلار ارزش داشت. با وجود این انتقال بزرگ، قیمت DOGE نسبتاً ثابت باقی ماند.

با این حال، قابل ذکر است که DOGE در چند وقت اخیر عملکرد متفاوتی داشته و قیمت این دارایی در اوایل سال جاری به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که افزایش قیمت دوج‌کوین در چند وقت اخیر ناشی از حمایت افراد برجسته‌ای مانند ایلان ماسک بوده است. با این حال، اصلاح بازار در ماه فوریه باعث شد که قیمت DOGE همراه با سایر ارزهای دیجیتال سقوط کند و از آن زمان با مشکل مواجه شده است.

منبع: U.today

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.