با وجود کاهش محبوبیت کاردانو در توییتر، این پروژه به رشد خود ادامه می‌دهد

کاهش شدید محبوبیت کاردانو در توییتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: داده‌های ارائه شده توسط The TIE خبر از کاهش شدید محبوبیت کاردانو در توییتر می‌دهند؛ چرا که میزان فعالیت‌ها در توییتر با محوریت کاردانو و رمزارز آن شدیدا کم شده است. در نظر داشته باشید که کاهش محبوبیت کاردانو در توییتر تاثیری در رشد و توسعه این بلاک‌چین ایجاد نکرده است.

کاهش شدید محبوبیت کاردانو در توییتر

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط The TIE محبوبیت کاردانو در توییتر به پایین‌ترین حد خود در شش ماه گذشته رسیده است. این کم شدن محبوبیت با کاهش شدید حجم معاملات همزمان شده.

کاهش شدید محبوبیت کاردانو در توییتر

با این وجود و کاهش محبوبیت، رمزارز ADA، توکن اختصاصی بلاک‌چین کاردانو تنها در هفته گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است. این توکن در روز یکشنبه از نظر ارزش بازار برای مدتی موفق شد که XRP را پشت سر بگذارد.

هارد فورک آینده Vasil که انتظار می‌رود کارایی شبکه را به طور چشمگیری بهبود بخشد، محرک اصلی افزایش قیمت اخیر است. این بروزرسانی که ابتدا قرار بود در ۲۹ ژوئن انجام شود، به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاد.

Input Output توسعه دهنده Cardano هنوز به طور رسمی تاریخ عرضه این بروزرسانی را اعلام نکرده، اما قبلاً گفته شده بود که عرضه هارد فورک در هفته آخر جولای انجام می‌گیرد.

با وجود کاهش محبوبیت کاردانو در شبکه‌های اجتماعی، این پروژه همچنان شاهد فعالیت‌های گسترده و قوی توسعه دهندگان است، به طوری که اکنون بیش از ۱۰۰۰ پروژه فعال در شبکه ایجاد شده.

طبق گفته CoinMarektCap، توکن ADA هفتمین توکن بزرگ از نظر ارزش بازار است. در حال حاضر پس از افزایش ۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، این رمزارز با قیمت ۰/۵۱ دلار در صرافی‌های بزرگ معامله می‌شود.

منبع: u.today

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.