دوبی اقدام به تصویب قانون برای رمزارزها و ایجاد مرکزی مستقل برای رسیدگی به این حوزه کرد

تصویب قانون برای رمزارزها در دبی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: دوبی اقدام به تصویب قوانینی برای حوزه رمزارزها کرد. با تصویب قانون برای رمزارزها در دوبی، مرجع مستقلی جهت نظارت برای این حوزه نیز به وجود آمد. از طرفی نیز شیخ محمد بن راشد آل مکتوم تاکید کرد که آینده از آن کسانی است که برنامه جدی برای ورود به این حوزه داشته باشند.

تصویب قانون برای رمزارزها در دبی

حاکم دبی با هدف تبدیل شدن به یک بازیگر اصلی در حوزه دارایی‌های دیجیتال، اقدام به تصویب قانون رمزارزها و ایجاد یک مرجع نظارتی مستقل کرد.

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم در توییتی نوشت:

آینده متعلق به کسی است که برنامه دقیقی برای صنعت ارزهای دیجیتال داشته باشد. ما با تصویب قانون دارایی‌های مجازی، به دنبال مشارکت در جلو بردن صنعت ارزهای دیجیتال و افزایش سرعت رشد آن هستیم.

وی ادامه داد:

مرجع مستقل ایجاد شده جهت رسیدگی به این حوزه، بر توسعه یک محیط تجاری در جهان تمرکز دارد و با تدوین قوانینی بر دارایی‌های دیجیتال نظارت خواهد کرد.

امارات دبی یکی از هفت استان تشکیل دهنده کشور امارات متحده عربی است. یکی از شهرهای دیگر امارات به نام ابوظبی اقداماتی برای تبدیل شدن به یک مرکز پیشرفته در حوزه ارزهای دیجیتال انجام داده است.

سازمان اوراق بهادار و کالاهای امارات متحده عربی روز سه شنبه بیانیه‌ای صادر کرد و گفت که در حال نزدیک شدن به صدور چارچوب نظارتی مربوط به دارایی‌های دیجیتال است.

منبع: coindesk

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.