مدرسه‌ای در دبی، بیت‌کوین و اتریوم را برای پرداخت شهریه می‌پذیرد

استفاده از بیت کوین و اتریوم برای پرداخت شهریه در دبی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: به دنبال رشد روزافزون پذیرش ارزهای دیجیتال در نقاط مختلف جهان، یک مدرسه جدید در دبی برنامه‌هایی برای پذیرش این نوع دارایی‌ها مثل بیت‌کوین و اتریوم را به عنوان روشی برای پرداخت شهریه منتشر کرد. به نظر می‌رسد استفاده از بیت کوین و اتریوم برای پرداخت شهریه در دبی به دنبال اقدامات کشور امارات جهت تبدیل شدن به یک بازیگر اصلی صنعت رمزارزها در خاورمیانه صورت گرفته باشد.

استفاده از بیت کوین و اتریوم برای پرداخت شهریه در دبی

خبرگزاری محلی Zawya اخیرا گزارش داد، یک موسسه آموزشی به نام Citizens School که قرار است در سپتامبر ۲۰۲۲ آغاز به کار کند، اعلام کرده که والدین دانش آموزان می‌توانند شهریه فرزندان خود را در قالب رمزارزهای بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) بپردازند.

این اقدام در نوع خود برای اولین بار در کل خاورمیانه صورت می‌گیرد تا والدین بتوانند شهریه و هزینه تحصیل فرزندان خود را با دو ارز دیجیتال بزرگ پرداخت کنند.

Citizens Schools همچنین اعلام کرده است که برای تحقق بخشیدن به امر، قصد دارد با یک پلتفرم تبدیل بیت‌کوین و اتریوم به درهم و بالعکس همکاری کند.

دکتر Adil Alzarooni، مدیر مدرسه Citizens  گفت که پذیرش ارزهای رمزنگاری شده برای پرداخت شهریه، موجب خواهد شد تا نسل جوان با این طبقه دارایی آشنا شده و با استفاده از آن‌ها، اقتصاد دیجیتالی امارات متحده عربی را بهبود بخشند.

دکتر Alzarooni افزود:

با استقبال بیشتر مردم از دیجیتالی شدن اقتصاد، کودکان امروز به کارآفرینان و سرمایه گذاران فردا تبدیل خواهند شد.

منبع: thecryptobasic

بیت کوین اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.