طرح EIP-1559 اتریوم در شبکه پالیگان اجرا شد

اجرای طرح ارتقاء EIP-1559 اتریوم در شبکه پالیگان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ دی ۱۴۰۰

طرح EIP-1559 اتریوم که سال گذشته برای کاهش هزینه شبکه معرفی و اجرا شده بود، قرار است در شبکه پالیگان نیز اجرایی شود. برای بررسی بیشتر خبر اجرای طرح ارتقاء EIP-1559 اتریوم در شبکه پالیگان با بیتستان همراه باشید.

اجرای طرح ارتقاء EIP-1559 اتریوم در شبکه پالیگان

طرح ارتقای EIP-1559 اتریوم، تابستان سال گذشته همراه با هاردفورک لندن، عرضه شد و موفق شد هزینه‌های شبکه را کاهش دهد. تیم پالیگان بعد از اجرای موفقیت‌آمیز این طرح در شبکه‌ی آزمایشی مومبای (Mumbai) در سال گذشته، آن را در شبکه اصلی خود راه‌اندازی کرده است.

طرح ارتقای EIP-1559 چیست؟

طرح ارتقای EIP-1559 همان مکانیزم هزینه سوزی برای Polygon است که منجر به نابودی توکن های MATIC می‌شود. سوزاندن یک امر دو مرحله‌ای است که از شبکه پالیگان شروع شده و در شپکه اتریوم به پایان می‌رسد.

تیم پالیگان اظهار کرد درست مانند اتریوم، این طرح عرضه‌ی توکن‌های شبکه پالیگان را سالانه ۰.۲۷ درصد کاهش می‌دهد. اکنون ۱۰ میلیارد توکن متیک عرضه ثابت و ۶٫۸ میلیارد توکن متیک در حال گردش است.

براساس گزارش‌های burn tracker، ارتقای اتریوم منجر به سوزاندان ۱٫۵۴ میلیون اتریوم از ۶ ماه قبل تا به امروز شده است. با قیمت فعلی اتریوم این مبلغ نزدیک به ۵ میلیارد دلار است.

طبق گزارش CoinGecko، در زمان انتشار این خبر قیمت متیک (MATIC) 8 درصد کاهش داشته و به قیمت ۲٫۲۱ دلار رسیده است.

منبع: cointelegraph

ماتیک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.