ساخت ۲۰ مدرسه در السالوادور با سود بیت کوین

ساخت ۲۰ مدرسه در السالوادور با سود بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ آبان ۱۴۰۰

دبیر مطبوعاتی دفتر ریاست جمهوری در حساب توییتر خود تأیید کرد که نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور، اعلام کرده که این کشور ۲۰ مدرسه جدید با سود بیت کوین خواهد ساخت. برای خواندن خبر ساخت ۲۰ مدرسه در السالوادور با سود بیت کوین با بیتستان همراه باشید.

دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری السالوادور، نوید ساخت ۲۰ مدرسه در السالوادور با سود بیت‌کوین را از طرف رئیس جمهور این کشور نایب بوکله داد.

ساخت ۲۰ مدرسه در السالوادور با سود بیت کوین

هزینه انجام این پروژه از سود بیت‌کوین تامین خواهد شد. بیت‌کوین در حال حاضر با قیمت بالای ۶۰،۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

سود السالوادور از خرید بیت‌کوین و کمک برای ساخت بیمارستان

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید

ساخت مدارس و بیمارستان با سو بیت‌کوین

این خبر پس از اقدام نمادین ساخت بیمارستان عمومی دامپزشکی در السالوادور منتشر شد. البته ساخت بیمارستان دامپزشکی نیز به خاطر اعتماد و سرمایه‌گذاری السالوادور روی بیت‌کوین ممکن شد.

رئیس‌جمهور السالوادور، نایب بوکله، اظهار داشت که بیمارستان دامپزشکی قدرت پاسخگویی به روزانه ۳۸۴ جلسه مشاوره، ۱۲۸ مورد اورژانسی، ۶۴ عمل جراحی، ۱۲۸ دوره توانبخشی و ۳۲ جلسه رادیوگرافی را دارد. قرار است این بیمارستان ۳۰۰ پرسنل داشته باشد.

بوکله به این مورد اشاره کرد که ساخت بیمارستان و مدرسه با نادیده گرفتن مخالفت‌ها در مقابل پذیرش بیت‌کوین، امکان‌پذیر شده است.

به گزارش منابع محلی، ساخت ۴۰۰ مدرسه از برنامه‌های جدید السالوادور در رابطه با کسب سود از بیت‌کوین است.

این اتفاق یک هفته پس از ۶۷ هزار دلاری شدن بیت‌کوین رخ داد. در ۲۸ اکتبر، بوکله در توییتی اعلام کرد که این کشور بیت‌کوین را در زمان افت این رمزارز، که معتقد بود قیمت بیت‌کوین کمتر از ارزش واقعی آن است، خریداری کرده بود.

در آخرین خرید، السالوادور ۴۲۰ بیت‌کوین خرید و دارایی‌های بیت‌کوین خود را به ۱۱۲۰ سکه رساند. در حال حاضر این میزان بیت‌کوین بیش از ۷۰ میلیون دلار ارزش دارند.

صاحبان بیت‌کوین مشتاقانه منتظر این هستند که ببینند پس از السالوادور کدام کشورها بیت‌کوین را خواهند پذیرفت. باید در نظر داشت هر کشوری که زودتر بیت‌کوین را پذیرفته از مزیت‌های زیادی چه در حال حاضر چه در آینده برخوردار خواهد بود.

منبع: bitcoinmagazine

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.