نظر ایلان ماسک در مورد دوج کوین و شیبا اینو

نظر ایلان ماسک در مورد دوج کوین و شیبا اینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ دی ۱۴۰۰

بیتستان: دوج‌کوین و شیبااینو، همواره در حال رقابت هستند. ایلان ماسک یکی از حامیان دوج‌کوین به واسطه توییت‌های خود تاثیر برجسته‌ای در محبوبیت این دو توکن دارد. اما نظر ایلان ماسک در مورد دوج کوین و شیبا اینو چیست؟ نظر این شخصیت محبوب تا چه اندازه می‌تواند بر بازار کریپتو تاثیر گذار باشد؟

نظر ایلان ماسک در مورد دوج کوین و شیبا اینو

ایلان ماسک، بنیان‌گذار SpaceX، همواره به عنوان حامی دوج‌کوین شناخته می‌شود. اما نظر ایلان ماسک در مورد دوج کوین و شیبا اینو تا چه اندازه برای مردم مهم است؟ این تاجر محبوب در توئیت اخیر خود در مورد حمایت خود از Dogecoin صحبت کرده و آن را با عنوان “کریپتو مردمی” توصیف کرد. ایلان ماسک در مورد حمایت از دوج‌کوین اینگونه توضیح داد:

آن‌ها کارشناسان مالی یا فناوران سیلیکون‌ولی نیستند. به همین دلیل است که تصمیم گرفتم از دوج‌کوین حمایت کنم. احساس می‌کردم این توکن یک رمزارز مردمی است.

در اوایل ماه مه، زمانی که Dogecoin در آستانه رسیدن به بالاترین قیمت فعلی خود یعنی 0.73 دلار بود، ایلان ماسک قبول کرد که رمزارز میم او برای افرادی است که تحت تاثیر شرایط بحرانی قرار گرفته‌اند.

اخیرا، او مجددا بر اهمیت مقیاس‌گذاری Dogecoin تاکید کرد تا نیاز به راه‌حل‌های لایه ۲ امثال شبکه لایتنینگ را از بین ببرد:

بیت‌کوین در زمان پهنای باند نسبتا کم و تاخیر بالا شکل گرفت. اگر هر دو به بهبود قابل توجهی ادامه دهند، به نقطه‌ای می‌رسیم که نیازی به لایه دوم نیست.

با این حال، تلاش‌های اخیر این تاجر برای تقویت Dogecoin شکست خورده است زیرا سکه میم سگ هنوز 63 درصد از اوج خود فاصله دارد.

تاثیر بیت‌کوین بر کاهش تورم پیش‌روی آمریکا!

برای خواندن جزئیات خبر کلیک کنید

شیبا اینو در 24 اکتبر به بالاترین حد خود رسید و از دوج‌کوین سبقت گرفت. این پیشرفت باعث شد شیبا بعد از اتریوم، دومین توکن موفق از نظر حجم معاملات شناخته شود. با این حال، ماسک تنها با یک توییت توانست جلوی این تجمع بزرگ شیبا را بگیرد. هنگامی که یکی از طرفداران توکن شیبااینو از او پرسید که چند توکن شیبا اینو دارد، او به طور خلاصه توییت کرد: “هیچ کدام”.

نظر ایلان ماسک در مورد دوج کوین

این پاسخ تا حدی کوتاه باعث شد که قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو 14 درصد کاهش یابد و جامعه شیبااینو را خشمگین کند. قیمت “قاتل دوج کوین” اکنون به بالای سطح قیمت 0.00004 دلار بازگشته است و به سرعت از نارضایتی ماسک دوری می‌کند.

افت قیمت شیبااینو با توییت ایلان

ماسک همچنین از سرمایه‌گذاران بازار کریپتو خواست که تمام پول خود را روی کریپتو قمار نکنند و ادعا کرد که ارزش واقعی در ایجاد محصولات است. او ادعا می‌کند که بیت‌کوین، اتر و دوج‌کوین را از روی کنجکاوی خریداری کرده است و سرمایه‌گذاری خود را کم اهمیت جلوه می‌دهد.

نظر ایلان ماسک در مورد شیبا اینو

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
شیبا اینو دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.