ایلان ماسک همکاری با دوج‌کوین را تکذیب کرد

ایلان ماسک همکاری با دوج‌کوین را تکذیب کرد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ آبان ۱۴۰۰

ایلان ماسک یکی از شخصیت‌های محبوب و تاثیرگذار در حوزه ارزهای دیجیتال است. ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، با توییت‌های جنجالی خود همیشه به طور غیرمستقیم از دوج‌کوین حمایت می‌کند، به طوری که اغلب رسانه‌ها ادعا می‌کنند که او یکی از مشاوران این شرکت است، اما او این ادعا را رد می‌کند. برای خواندن جزئیات تکذیب همکاری دوج کوین با ایلان ماسک، با بیتستان همراه باشید.

ایلان ماسک بعد از مدت‌ها به یکباره تصمیم گرفت تا در مورد همکاری با دوج‌کوین، در توییتی توضیح دهد. ایلان ماسک در توییتی حضور جرد بیرال (Jared Birchall)، رئیس دفتر خانواده‌اش، در هیئت مشاوران بنیاد دوج‌کوین را رد کرد.

او نوشت که نه خودش، نه بیرچال و نه هیچکدام از همکارانش با دوج‌کوین همکاری نمی‌کنند.

اما معلوم نیست تکذیب همکاری دوج کوین با ایلان ماسک چه آینده‌ای برای این شرکت رقم خواهد زد.

تکذیب همکاری با دوج کوین توسط ایلان ماسک

این شفاف‌سازی باعث سردرگمی زیادی در بین طرفداران Dogecoin شد زیرا به این معنی است که این شرکت در مورد همکاری با  تیم ایلان ماسک دروغ گفته است.

تکذیب همکاری دوج کوین با ایلان ماسک

همانطور که می‌دانید چندی پیش دوج کوین مجددا راه اندازی شده است. در این راه‌اندازی مجدد، بیرچال (Birchall)، ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، بنیانگذار اتریوم و بیلی مارکوس (Billy Markus)، بنیانگذار دوج‌کوین، به هیئت مشاوران این شرکت ملحق شدند.

اضافه شدن دست راست ماسک به هیئت مدیره در ابتدا مورد تمجید قرار گرفت. ایلان ماسک به عنوان یکی از سرسخت‌ترین حامیان میم‌کوین شناخته می‌شود و اخیرا پیش‌بینی کرده است که اولین تریلیونر Dogecoin خواهد شد.

ماه گذشته، شرکت دوج‌کوین، کپی‌کننده Dogecoin 2.0 (DOGE2)  را به اقدام قانونی برای محافظت از نام تجاری این ارزدیجیتال تهدید کرد.

دلایل افزایش قیمت ۳۰۰ درصدی شیبا اینو در ماه گذشته

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

ماسک از کلاهبرداری‌های ارزهای دیجیتال ابراز تاسف کرد. همچنین او در توییتی مجزا، از گسترش کلاهبرداری‌های این حوزه شکایت کرد.

کلاهبرداری از ایلان ماسک

اضافه شدن دست راست ماسک به هیئت مدیره دوج کوین

این میلیاردر که اخیرا دارایی خالص او از تولید ناخالص داخلی پرتغال پیشی گرفته است، از سال 2018 علیه کلاهبرداران رمزارز که به دنبال جعل هویت افراد مشهور هستند صحبت کرده است.

جولای گذشته، حساب توییتر ماسک توسط یک هکر هک شد. هکر پس از این اقدام، از دنبال‌کننده‌های این حساب با روش تبلیغ هدیه کلاهبرداری کرد.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.