افزایش 3 میلیاردی حجم بازار دوج کوین در پی شوخی ایلان ماسک

افزایش حجم بازار دوج کوین با شوخی ایلان ماسک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ آبان ۱۴۰۰

بیتستان: دوج‌کوین و شیبااینو، دو میم‌کوین معروف، همواره در حال رقابت با یکدیگر هستند. با رشد اخیر شیبااینو، دوج‌کوین آخرین تلاش‌های خود را می‌کند تا در این رقابت پیروز شود. ایلان ماسک دوباره با توییت‌های خود به کمک دوج‌کوین آمد و ارزش این رمزارز را افزایش داد. با ما تا انتها همراه باشید تا افزایش حجم بازار دوج کوین با شوخی ایلان ماسک را بررسی کنیم.

افزایش حجم بازار دوج کوین با شوخی ایلان ماسک

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در توییتی نوشت که دانشگاه خیالی او، ارز دیجیتال دوج‌کوین را به عنوان روشی جهت پرداخت شهریه می‌پذیرد. پس از این توییت، ارزش بازار دوج‌کوین در عرض چند دقیقه 3 میلیارد دلار افزایش یافت؛ اما اینکه این افزایش حجم بازار دوج کوین با شوخی ایلان ماسک چقدر پایدار باشد، هنوز معلوم نیست.

پرداخت شهریه دانشگاه با دوج‌کوین

هفته گذشته،ایلان ماسک از برنامه خود برای راه‌اندازی دانشگاهی به نام «موسسه فناوری و علوم تگزاس» پرده برداشت. این افشاگری ایلان ماسک، باعث برافروخته شدن هیجان کاربران توییتر شد. ماسک همچنین به شوخی گفت: دانشجویانی که سگ دارند می‌توانند از تخفیف نامشخصی برای شهریه برخوردار شوند.

در حالی که برخی از کاربران، پیشنهاد بامزه ایلان ماسک را بچه گانه می‌دانستند، اما برخی دیگر به سرعت جوک‌هایی درباره نام این موسسه ساختند. این توییت‌ها برای مدت کوتاهی در توییتر ترند شدند.

هنوز مشخص نیست که آیا توییت ماسک چیزی بیش از یک جک بی‌مزه بود یا نه، اما سرمایه‌گذاران دوج‌کوین در حال پس‌انداز کردن این توکن هستند.

دانشگاه خیالی ایلان ماسک

علیرغم تلاش اخیر ایلان ماسک، دوج‌کوین در رده‌بندی CoinMarketCap همچنان پایین‌تر از شیبااینو باقی مانده است.

با این وجود که ادوارد اسنودن، قاتل دوج‌کوین را زباله خطاب کرد، قیمت این رمزارز در طی 24 ساعت گذشته، 7 درصد افزایش یافته است.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.