رشد ۱۵ درصدی شیبا اینو به دلیل توییت ایلان ماسک

رشد ۱۵ درصدی شیبا اینو به دلیل توییت ایلان ماسک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ مهر ۱۴۰۰

رشد ۱۵ درصدی شیبا اینو به دلیل توییت ایلان ماسک از اخبار جنجالی امروز بود. تجزیه و تحلیل‌های اخیر، رشد ۱۵ درصدی شیبا اینو را علاوه بر توییت ایلان ماسک به محرکی به نام “Dogecoin killer” نیز نسبت می‌دهند. با بیتستان همراه باشید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.

ایلان ماسک توییتی در مورد شیبا اینو منتشر کرد و همین توییت سبب افزایش قیمت شیبا اینو شد. علاوه بر این Santiment، یکی از دیگر از دلایل کلیدی افزایش ۱۵ درصدی ارزش SHIB، را نهنگ‌های SHIB اعلام کرد.

ماسک و افزایش 15 درصدی در قیمت شیبا اینو

بار دیگر مدیر عامل Tesla و SpaceX، و میلیاردر متفاوت، ایلان ماسک (Elon Musk)، نشان داد که می‌تواند با توییت خود بر ارزش meme coinsها تاثیر بسیار بگذارد.

اوایل امروز این کارآفرین و نوآور مشهور توییتی منتشر کرد که در آن تصویر حیوانی سوار بر موشک بود. بر اساس شایعه‌ها این حیوان یک سگ بوده و آن را به Dogecoin یا به قاتل آن SHIB  نسبت می‌دهند.

در کامنت‌های توییت، بعضی از اعضای جامعه رمزارزها نمودار SHIB را به اشتراک گذاشته و به موضوع افزایش ارزش ۱۰ درصدی meme رمزنگاری شده به خاطر توییت ایلان ماسک اشاره کردند. این در حالی است که ارزش این سکه نزدیک به ۱۵ درصد افزایش داشته است.

رشد ۱۵ درصدی شیبا اینو به دلیل توییت ایلان ماسک

ایلان ماسک توییت جدیدی با تصویر شیبا اینو منتشر کرد!

برای خواندن این خبر کلیک کنید

نقل و انتقالات نهنگ‌های شیبا اینو

تیم ارائه کننده داده‌های حاصل از تجزیه و تحلیل Santiment، خبر افزایش تعداد معاملات شیبا اینو تا ۱۰۰ هزار دلار و ادامه این روند افزایشی، را داد.

کارشناسان اعلام کرده‌اند وقتی نقل و انتقالات بزرگ و عمده یکجا انجام می‌شوند، ارزش سکه تحت تاثیر قرار گرفته معمولا افزایش می‌یابد.

رشد ۱۵ درصدی شیبا اینو به دلیل توییت ایلان ماسک

در طول تعطیلات آخر هفته، etherscan، چندین انتقال بزرگ را برای توکن شیبا اینو شناسایی کرد. بیشتر این انتقالات تا ۱۰۰ میلیون سکه را شامل می‌شدند.

چند انتقال خیلی بزرگ که حامل حدود ۸۶ میلیارد SHIB بودند هم در این انتقالات اخیر دیده شده. در مجموع در این نقل و انتقالات حدود ۲۶۰ میلیارد توکن شیبا اینو منتقل شده است.

به عنوان یادآوری باید به این نکته اشاره کرد که افزایش قبلی در ارزش SHIB توسط نقل و انتقالات نهنگ‌های بازار اتفاق افتاده بود. یکی از این نهنگ‌ها با خرید ۶ تریلیون SHIB در یک معامله و افزودن ۲۷۶ میلیارد توکن به دارایی‌های خود، سه قطعه از این meme crypto  را خریداری کرد.

تقاضای قرار دادن SHIB در لیست Robinhood تقریباً ۳۰۰ هزار امضا گرفت

 در اعلامیه Change.org که برای درخواست ثبت SHIB در برنامه تجارت Robinhood راه اندازی شده بود، امضاها به ۳۰۰،۰۰۰ نزدیک شده است. این تعداد تا روز یک شنبه ۲۵۰،۰۰۰ نفر بود.

هفته گذشته، SHIB در قدیمی‌ترین صرافی رمزنگاری هند ZebPay، لیست و ثبت شد و بزرگترین صرافی ترکیه BtcTurk نیز برنامه‌های خود را برای لیست و ثبت این سکه اعلام کرد. غول‌های معاملاتی رمزارز مانند eToro و Coinbase قبلاً از معاملات SHIB پشتیبانی کرده‌اند.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.