پیش بینی رسیدن قیمت بیت‌کوین به ۶۹ هزار دلار توسط ایلان ماسک

پیش‌بینی رسیدن قیمت بیت‌کوین به ۶۹ هزار دلار توسط ایلان ماسک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ مهر ۱۴۰۰

بیت‌کوین ۴ درصد با ۶۹ هزار دلاری شدن فاصله دارد. این در حالی است که ایلان ماسک (Elon Musk)، در توییتی پیش‌بینی کرده که قیمت بیت‌کوین تا ۶۹ هزار دلار بالا خواهد رفت. وی در توییت خود قیمت بیت‌کوین را ۶۹ هزار دلار و اتر را ۴،۲۰۰ دلار بیان کرده است. برای خواندن خبر پیش بینی رسیدن قیمت بیت کوین به ۶۹ هزار دلار توسط ایلان ماسک با بیتستان همراه شوید.

پیش بینی رسیدن قیمت بیت کوین به ۶۹ هزار دلار توسط ایلان ماسک

قبل از این که گاوهای بیت‌کوین امید خود را از دست بدهند ارزش این رمزارز به ۶۷ هزار دلار رسید. باید در نظر داشت که ارزش فعلی بیت‌کوین نزدیک ۶۵ هزار دلار است.

برخی اینفلوئنسرهای فعال در عرصه رمزارز اظهار داشتند که ایلان ماسک (Elon Musk)، فرصت خود برای اعلام کردن بیت‌کوین با تگ قیمت ۶۹،۴۲۰ را از دست داده است.

پیش بینی رسیدن قیمت بیت کوین به ۶۹ هزار دلار توسط ایلان ماسک

عدد ۴۲۰ نشانگر تسلا و یا با تسلا مرتبط است. این عدد زمانی با تسلا مرتبط شد که مدیر عامل این شرکت ۴۲۰ دلار را برای خصوصی سازی هر سهم این شرکت پیشنهاد داد. البته بورس اوراق بهادار ایالات متحده پس از این عمل از این شرکت شکایت کردند. روز ۲۰ آوریل را جامعه‌ی تسلا روز ایلان ماسک نامیدند.

با توجه به توییت‌های ایلان ماسک عدد ۶۹ ولی از اهمیت خاصی برخوردار است.

پیش بینی رسیدن قیمت بیت کوین به ۶۹ هزار دلار توسط ایلان ماسک

اکتبر گذشته، ارزش تسلا مدل S  به ۶۹،۴۲۰ دلار تغییر یافت. به جرات می‌توان گفت شوخی‌های ۶۹،۴۲۰ توسط میلیاردرهای رمزارزی و پیش‌بینی رسیدن قیمت بیت کوین به ۶۹ هزار دلار توسط ایلان ماسک ادامه خواهد داشت.

منبع: utoday

اتریوم بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.