ایلان ماسک به دارندگان دوج‌کوین هشدار داد

هشدار ایلان ماسک به دارندگان دوج کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ آذر ۱۴۰۰

چندی پیش کاربری به نام Mishaboar توییتی منتشر کرده و تاکید کرد که بدون آگاهی وارد شدن به حوزه معاملات اهرمی ارزهای دیجیتال مصداق ریختن بنزین بر روی آتش است. ایلان ماسک نیز از Mishaboar تشکر کرد و به دارندگان دوج‌کوین هشدار داد که در این نوع معاملات شرکت نکنند. با بیتستان همراه باشید تا هشدار ایلان ماسک به دارندگان دوج کوین را بررسی کنیم.

کاربری به نام Mishaboar توییتی منتشر کرد و در آن به افرادی که قصد دارند در حوزه معاملات اهرمی حضور داشته باشند، گوش زد کرد که حتی تریدرهای حرفه‌ای نیز در این نوع معاملات با چالش‌های زیادی رو به رو هستند. از این رو اگر با آگاهی کاملی وارد حوزه نشوید، مصداق این است که بر روی آتش، بنزین می‌ریزید.

عضو فعال جامعه Dogecoin اضافه کرد که فقط معامله‌گران باتجربه می‌توانند بخت خود را در معاملات اهرمی امتحان کنند، اما این افراد نیز بدون شک با چالش‌های زیادی رو به رو خواهند بود. علاوه بر این، بازار ارزهای دیجیتال تا حد زیادی کنترل نشده است و این عامل خود چندین برابر ریسک معاملات این چنینی را افزایش می‌دهد.

ایلان ماسک نیز به این توییت Mishaboar واکنش نشان داد و به تمجید از آن پرداخت.

هشدار ایلان ماسک به دارندگان دوج کوین

یک نهنگ ناشناس، ۲۰ میلیون دلار XRP از صرافی بیت استمپ خارج کرد!

برای مشاهده جزئیات بیشتر، کلیک کنید

نقش صرافی‌ها در معاملات اهرمی:

بایننس و FTX دو صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال، در اوایل سال جاری به دلیل بررسی‌های نظارتی مجبور به کاهش چشمگیر حداکثر اهرم شدند. با این حال، هنوز پلتفرم‌های معاملاتی فراوانی وجود دارند که به مشتریان خود اجازه می‌دهند تا معاملات بسیار پرخطر انجام دهند.

از طرفی نیز ایلان ماسک به دارندگان دوج‌کوین گفت از انجام چنین معاملاتی در صرافی‌ها و پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال اجتناب کنند. ماسک همچنین از پیروان خود خواسته است تا صرافی‌های متمرکز را برای به دست آوردن کنترل کلیدهای خصوصی ترک کنند.

این اقدام و توصیه ایلان ماسک این پس از مشاجره کوتاه مدت این میلیاردر در توییتر با رئیس Binance صورت گرفت.

منبع: u.today

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.