آیا اینترنت ماهواره‌ای استارلینک دوج‌کوین را خواهد پذیرفت؟

پذیرش دوج کوین توسط استارلینک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰

ایلان ماسک به امکان پذیرش دوج کوین، بزرگترین میم کوین دنیا، توسط استارلینک (ارائه دهنده‌ی اینترنت ماهواره‌ای) اشاره کرد. قبلا تسلا نیز اجازه خرید برخی از محصولات خود با دوج‌کوین را داده بود. برای بررسی بیشتر خبر پذیرش دوج کوین توسط استارلینک با بیتستان همراه باشید.

پذیرش دوج کوین توسط استارلینک

ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت اسپیس ایکس، به یکی از سوالات کاربران در مورد پذیرش دوج‌کوین توسط استارلینک عکس‌العمل نشان داد. ماسک به درخواست این کاربر با شکلک چشمک پاسخ داد.

عکس توییت

هدف استارلینک ارائه اینترنت پرسرعت به مشتریانش در دور افتاده‌ترین نقاط کره زمین است. این شرکت بعد از چندین پرتاب ماهواره، اکنون تقریبا 2000 ماهواره‌ی آماده به کار دارد. برای استفاده از این سرویس باید 499 دلار برای کیت سخت‌افزاری و ماهیانه 99 دلار برای اشتراک آن هزینه کرد.

پروژه SpaceX ایلان ماسک احتمالا پرداخت از طریق دوج‌کوین را فعال کند. این شرکت قبلا دوج‌کوین را برای سفر به ماه پذیرفته است. این ماموریت DOGE-1 نامگذاری شده و در سه ماهه اول 2022 قرار است به فضا پرتاب شود.

همچنین تولید کننده خودروهای الکترونیکی تسلا اجازه خرید برخی از محصولات خود با دوج‌کوین را داده است. با اعلام این طرح در دسامبر توسط ایلان ماسک، قیمت دوج‌کوین به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

مارس گذشته تسلا پرداخت‌های بیت‌کوین را فعال، اما به دلیل نگرانی‌های زیست محیطی آن را متوقف کرد. در اواخر ژانویه ماسک همچنین از مک دونالد خواست تا دوج‌کوین را بپذیرد اما ظاهرا این کار نتیجه نداد.

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط CoinMarketCap نیز دوج‌کوین به جمع 10 ارز برتر از نظر ارزش بازار بازگشته است.

منبع: u.today

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.