امکان پرداخت قبوض با استفاده از شیبااینو در یک شرکت تامین انرژی در استرالیا فراهم شد

پذیرش شیبا اینو توسط یک شرکت تامین انرژی در استرالیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تامین انرژی استرالیا به نام ۱st Energy اعلام کرده است که از این به بعد برخی از ارزهای دیجیتال مثل شیبااینو را پذیرش می‌کند. پذیرش شیبا اینو توسط یک شرکت تامین انرژی در استرالیا به این صورت خواهد بود که کاربران می‌توانند قبوض خود را با استفاده از SHIB در پلتفرم BitPay پرداخت کنند.

پذیرش شیبا اینو توسط یک شرکت تامین انرژی در استرالیا

BitPay، ارائه دهنده خدمات پرداخت اعلام کرد که شرکت انرژی استرالیا ۱st Energy اکنون ارزهای رمزنگاری شده، از جمله Shiba Inu را می‌پذیرد. بیت‌پی به غیر از شیبااینو، ارزهای دیجیتال دیگری نیز مثل بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، دوج‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، رپد بیت‌کوین، BUSD ،DAI ،GUSD،USDP و USDC را پشتیبانی می‌کند.

پذیرش شیبا اینو توسط یک شرکت تامین انرژی در استرالیا

۱st Energy در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده و در حال حاضر به نیو ساوت ولز، ویکتوریا و کوئینزلند خدمات ارائه می‌کند. این شرکت اولین خرده فروش انرژی استرالیا است که رمزارز را از طریق BitPay می‌پذیرد. از این پس مشتریان این شرکت می‌توانند قبض‌های آب و برق خود را با استفاده از هر ارز رمزپایه‌ای که BitPay پشتیبانی می‌کند، پرداخت کنند.

BitPay بزرگترین ارائه دهنده خدمات پرداخت بیت کوین و ارز دیجیتال در جهان است که در سال ۲۰۱۱ راه اندازی شد. در دسامبر ۲۰۲۱، BitPay اقدام به اضافه کردن Shiba Inu در کیف پول خود کرد، بنابراین امکان ذخیره، خرید و مبادله SHIB برای کاربران کیف پول بیت‌پی فراهم است.

پذیرش ارزهای دیجیتال افزایش می‌یابد

همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش شده بود، یک مجموعه جواهر سازی در نیویورک با نام SuperJeweler، اخیراً ارزهای دیجیتال مثل Shiba Inu را از طریق BitPay پذیرش می‌کند.

آدام آرون، مدیر اجرایی غول سینمای AMC، در اواخر فوریه نیز اعلام کرد که شرکت او در ۱۹ مارس از پرداخت‌های آنلاین مبتنی بر BitPay در برنامه تلفن همراه و وب‌سایت خود پشتیبانی خواهد کرد.

تیم شیبااینو به تازگی یک همکاری جدید با لیبل John Richmond fashion امضا کرده است. به دنبال این مشارکت، یک مجموعه بالغ بر ۱۰,۰۰۰ توکن غیر قابل تعویض (NFT) راه‌اندازی خواهد شد. نسخه‌های فیزیکی این توکن‌ها در هفته مد میلان معرفی می‌شوند.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.