بایننس سه شرکت دیگر در ایرلند ثبت کرد!

ثبت سه شرکت توسط بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ مهر ۱۴۰۰

بایننس یکی از صرافی‌های بزرگ و محبوب در حوزه دیجیتال است. صرافی بایننس امکان مبادله تمامی رمزارزها را به راحتی فراهم می‌کند. در پی افزایش فشارهای نظارتی علیه صرافی بایننس، این صرافی اقدام به تاسیس سه شرکت دیگر در ایرلند کرده است. با بیتستان همراه باشید تا از خبر دقیق ثبت ۳ شرکت دیگر در ایرلند توسط بایننس مطلع شوید.

براساس گزارش روزنامه مستقل کشور ایرلند که در روز چهارشنبه منتشر شد، شرکت‌های Binance (APAC) Holdings و Binance (Services) Holdings و یک شرکت دیگر به نام Binance Technologies در روز ۲۷ سپتامبر به طور رسمی در کشور ایرلند تاسیس شدند.

تاسیس این سه شرکت در ایرلند در پی افزایش فشارهای نظارتی علیه صرافی بایننس در کشورهایی مانند استرالیا، ایالات متحده و بریتانیا صورت گرفت.

براساس گزارش ارائه شده توسط روزنامه مستقل ایرلند، در روزهای ۱۰ و ۱۳ سپتامبر مدیر عامل صرافی بایننس، به نام Changpeng “CZ” Zhao  اسناد تاسیس این سه شرکت را امضاء کرد. این سه شرکت با همکاری شرکت حقوقی ایرلند Mason Hayes & Curran تاسیس شده‌اند.

سال گذشته شرکت دیگری در کشور مالت تاسیس شده بود. تنظیم کننده مالی این کشور اعلام کرده بود این صرافی با وجود تاسیس شدن هنوز فعالیت خود را شروع نکرده است.

ممنوع کردن فعالیت صرافی بایننس در چین

در ۲۴ سپتامبر کشور چین اقدامات سختگیرانه‌ای را برای مقابله با تجارت رمزنگاری به وجود آورد و معاملات صرافی بایننس در این کشور را غیرقانونی اعلام کرد.

زمانی که کشور چین  دسترسی کاربران به صرافی بایننس را ممنوع کرد، این صرافی کار خود را در کشور سنگاپور دنبال کرد.

منبع خبر: coindesk

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.