لیست شدن اتریوم در صرافی Bakkt

لیست شدن اتریوم در صرافی Bakkt
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ آبان ۱۴۰۰

بیتستان: اتریوم دومین رمزارز بزرگ جهان از نظر ارزش بازار است. با افزایش روزافزون محبوبیت این رمزارز، اینبار صرافی bakket تصمیم گرفته است این رمزارز محبوب را در لیست خود فهرست کند. جزئیات خبر لیست شدن اتریوم در صرافی Bakkt را در ادامه بخوانید.

شرکت باکت هولدینگ هفته گذشته اعلام کرد که به زودی به کاربران خود امکان خرید، فروش و نگهداری اتریوم را ارائه می‌دهد. با لیست شدن اتریوم در صرافی Bakkt، کاربران این صرافی می توانند اتریوم را مستقیما از طریق برنامه Bakkt به آشنایان خود ارسال کنند.

اضافه شدن اتریوم به Bakkt به کاربران امکان دسترسی به دو ارز دیجیتال بیت‌کوین و اتریوم را می‌دهد. این دو رمزارز قدرتمند بیش از نیمی از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال را از آن خود کرده‌اند.

این صرافی در بیانیه‌ای اعلام کرد:

کاربران Bakkt قبلا از قابلیت‌های این اپلیکیشن برای استفاده از بیت‌کوین لذت برده‌اند و ما مطمئن هستیم که افزودن اتریوم مکملی برای اکوسیستم رو به رشد شرکا و دارایی‌های ما خواهد بود

همکاری امبر سورد با امیوتبل ایکس برای افزایش سرعت و امنیت

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

دلیل اصلی لیست شدن اتریوم در صرافی Bakkt چیست؟

اضافه شدن اتریوم به لیست ارزهای قابل معامله در Bakkt در زمانی رخ داد که علاقه به ارزهای دیجیتال در سراسر دنیا در حال افزایش است. در نظرسنجی Crypto Consumer، باکت متوجه شد که تقریبا نیمی از پاسخ‌دهندگان به این نظرسنجی در سال گذشته نوعی ارز دیجیتال خریداری کرده‌اند.

نتایج این نظرسنجی بر روی محبوبیت روزافزون ارزهای دیجیتال تاکید می‌کند. بسیاری از افراد که هنوز رمرزارز خریداری نکرده‌اند نیز علاقه خود را به پذیرش این دارایی تا قبل از پایان سال 2021 اعلام کردند.

اکنون، کاربران bakket علاوه بر بیت‌کوین، قادر به خرید، فروش و ارسال اتریوم در این پلتفرم هستند. همچنین مشتریان سازمانی می‌توانند کیف‌پول Bakkt را برای نگهداری اتریوم انتخاب کنند.

گاوین مایکل (Gavin Michael)، مدیرعامل Bakkt در بیانیه‌ای اعلام کرد:

فراهم کردن فرصت‌های انعطاف‌پذیر برای کاربران برای لذت بردن از دارایی‌های دیجیتالی خود یک نکته مهم است. این هدف باعث شده است که اتریوم، ارز دیجیتال محبوب و رو به رشد، را در فهرست خود قرار دهیم.

محبوبیت اتریوم در سال گذشته افزایش یافته است و موارد استفاده مانند امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نقش خود را در رشد اکوسیستم تا سقف 500 میلیارد دلار ایفا می‌کنند.

منبع: cryptoslate

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.